مواد خام سابلیمیشن

آرزو بر جوانان عیب نیست

مواد خام سابلیمیشن

آرزو بر جوانان عیب نیست

۱۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیدگاه معمولی یک بزرگسال متوسط ​​در طول دهه گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

بسیاری از ما به جای نگاه کردن به بیرون و اطراف به دنیای اطراف خود، کلیک کن مستقیماً به صفحه نمایش تلفن هایمان خیره شده ایم. و سهم آمریکایی هایی که گوشی هوشمند دارند اکنون 77 درصد است.

آیا این می تواند به این معنی باشد که زمین زیر ما فرصت بزرگ بعدی برای برندسازی است؟ آیا زمان آن رسیده است که در مورد جایگاه برند خود تجدید نظر کنید؟

در اینجا در DVC، شاهد افزایشی در میزان فرش چاپی سفارشی هستیم که این روزها تولید می کنیم.

فرش چاپی سفارشی یک راه منحصر به فرد و جالب برای افزودن شخصیت به فضای شما و تکمیل طراحی شما است، خواه برای غرفه نمایشگاه تجاری بعدی، رویداد ویژه یا پروژه دکوراسیون داخلی باشد.

ما 2 نوع فرش چاپی، فرش تصعید شده رنگ و چاپ UV را ارائه می دهیم.
چاپ رنگی-sub-and-uv
فرش تصعید شده رنگ
این یک فرش کم پشت لاستیکی است که با رنگ تصعید می شود که باعث می شود رنگ ها و رنگ های روشن تر در برابر سایش و تمیز کردن مقاوم تر باشند. این تیزترین و درخشان ترین فرش ماست.

در زیر چند نمونه از فرش تصعید شده ما آورده شده است.

سفارشی-چاپ-فرش-8
سفارشی-چاپ-فرش-7
چاپ سفارشی فرش سفارشی چاپ فرش سفارشی چاپ شده فرش
فرش سفارشی چاپ شده
فرش پرینت UV
این یک فرش کم شگ است که دارای چاپ UV است. جوهر ماوراء بنفش بالای الیاف می‌نشیند، بنابراین وقتی فرش را جاروبرقی می‌کشید، خطوط پرز را می‌بینید که مانند فرش سنتی خانه‌تان عقب و جلو می‌روند.

در حالی که جوهرها و چاپ به طرز باورنکردنی دارای رنگ ثابتی هستند، زیرا روی فیبر قرار می گیرند، در نهایت با ترافیک زیاد و یا تمیز کردن فرش از بین می روند. بسیاری از مشتریان قبل از تعویض فرش، 3 تا 4 روز شلوغ نمایشگاه تجاری را از فرش خارج می کنند.

در زیر نمونه ای از فرش ماوراء بنفش چاپ شده است.

فرش سفارشی چاپ شده
آیا می خواهید در مورد فرش چاپ سفارشی ما بیشتر بدانید؟

فردیت
توانایی بیان فردیت خود در دنیایی که همه به همه چیز دسترسی دارند بسیار مهم است. بنابراین یکی از مهمترین اصول ما این است که هیچ محدودیتی برای خلاقیت قائل نشویم. و کارهای HTW به طور فزاینده ای این استاندارد را رعایت می کنند. نه فقط به این دلیل که طراحان ما دائماً در حال توسعه مجموعه های جدید هستند که به طرح های سنتی احترام می گذارند و روح عصر مدرن را نیز ارضا می کنند و طرح های آوانگارد را توسعه می دهند. ما همچنین می‌توانیم ایده‌ها و خواسته‌های مشتریان خود را در کمترین متراژ مربع معرفی کنیم - به لطف سیستم تولید انعطاف‌پذیر ما.

ما ابتدا ایده مشتری را جذب می کنیم و آن را به استودیوهای خود منتقل می کنیم، جایی که به صورت حرفه ای به طرح درخواستی تبدیل می شود. پس از توسعه دقیق طرح و رنگ‌ها در آزمایشگاه، ما کار چاپ را بر روی سیستم‌های پیشرفته مدرن خود و کار پردازش بعدی را برای مطابقت با ایده‌ها و اهداف انجام می‌دهیم. یک طبقه جدید HTW که با طراحی فردی ساخته شده است، تا زمانی که بررسی های بعدی کیفیت را تکمیل نکرده باشیم تا رضایت 100 درصدی خود و مشتری را فراهم کنیم، ارسال نمی شود.

از ایده تا محصول
مرحله 1: توضیح
شما ایده ای دارید؟ درستش کن این به شما بستگی دارد که چگونه ایده خود را ثبت کنید. یک طرح بکشید. یادداشت بردارید موادی مانند پارچه یا کاغذ را جمع آوری کنید. اما مهمتر از همه: با طراحان ما در مورد خواسته ها و ایده های خود صحبت کنید. آرم های شرکت، تصاویر و الگوهای استثنایی - ما ایده شما را منتقل می کنیم.

مرحله 2: طراحی
پس از دریافت خواسته‌ها و انتظارات شما در قالب اطلاعات جمع‌آوری‌شده، تیم طراح مجرب ما آن‌ها را خلاقانه پیاده‌سازی می‌کند، رنگ‌ها را همگام‌سازی می‌کند و چاپ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مرحله 3: برنامه ریزی
اگر توانستیم با پیش نویس خود شما را متقاعد کنیم، یک طرح فرش اصلی با کیفیت دلخواه دریافت خواهید کرد. البته، تغییر طرح و رنگ به صورت جداگانه امکان پذیر است. برای تضمین نصب بدون مشکل کف فرش و کاشی موکت، می توان یک طرح رول excat تهیه کرد.

مرحله 4: تولید
امکانات تولید مدرن ما چاپ محصول شما با کیفیت بالا است. نمونه اولیه آزمایشگاهی که تایید کردید، یک الگوی اجباری برای رنگ، طرح و کیفیت (بدون پوشش پشت) خواهد بود.

مرحله 5: محصول نهایی
تنها در صورتی که فرش تولیدی جدید شما بتواند از بررسی کیفیت عبور کند، از کارخانه ما خارج می شود.

منبع مطلب 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

زمینه
فرش کفپوش نساجی است که با چسباندن به سطح کف و امتداد دیوار به دیوار از اصطلاح عمومی تر «قالی» متمایز می شود. مردمان اولیه کف خانه های خود را با پوست حیوانات، علف یا بعدها حصیرهای بافته شده از نی می پوشانند. وقتی مردم یاد گرفتند که چگونه پنبه و پشم را بچرخانند، حصیرهای بافته شده از این مواد تا حد زیادی جایگزین پوشش‌های قبلی شدند. حدود 3000 پ.م. مصری ها تکه های فرش خام سابلیمیشن پارچه پشمی رنگارنگ را روی کتانی می دوختند و آن را روی زمین خود می گذاشتند.

اولین فرش‌های یادبود توسط عشایر بافته شد. حمل و نقل فرش های ضخیم آسان بود و روی کف شنی چادرها قرار می گرفت. حمل و نقل بافندگی های اولیه به همین ترتیب آسان بود. دو شاخه چنگال‌دار توسط یک قطعه متقابل که تار معلق را نگه می‌داشت به هم متصل می‌شد و از یک میله چوبی برای صاف کردن نخ‌های پود اتصال استفاده می‌شد، در حالی که انتهای تار شل، پرز فرش را تشکیل می‌داد. فرش پازیریک به‌عنوان قدیمی‌ترین فرش بافندگی دستی شناخته شده است که قدمت آن به ۵۰۰ سال قبل از میلاد می‌رسد. و در مقبره ای واقع در کوه های آلتی در آسیای مرکزی کشف شد.

از همان ابتدا، فرش بافی در ترکیه، ایران، هند و چین به بالاترین هنر خود رسید. بافندگان با استفاده از پنبه، کتان یا کنف به عنوان پایه، و پشم یا ابریشم به عنوان پرز مجلل، گره‌ای از نخ شمع ایجاد می‌کردند، سپس ردیفی از گره‌ها را تشکیل می‌دادند که محکم می‌کوبیدند. این فرآیند زمان‌بر بود: برخی از بهترین فرش‌های دستباف 2400 گره در هر اینچ مربع (372 گره در هر سانتی‌متر مربع) دارند. رنگ‌های درخشان این فرش‌های باستانی از رنگ‌های طبیعی مانند جن، نیل، جنستا، چوب و اخر حاصل می‌شد. برخی از بافندگان برای تثبیت رنگ به این رنگ ها زاج می افزودند و چند طلا و جواهرات گرانبها را در فرش خود می بافتند.

در حالی که قرن‌ها اروپایی‌ها مشتاقانه فرش‌های آماده خاورمیانه را دریافت می‌کردند، فرش‌سازی خود جای پای ثابتی در قاره پیدا نکرد تا اینکه فرانسه بافندگان موری را در حدود سال 1300 پس از میلاد وارد کرد. در سال 1600، اصناف فرش در اطراف Aubusson و Savonnerie شکوفا شدند. انگلستان همچنین بافندگان ایرانی و همچنین فرانسوی‌ها را وارد کرد و تا سال 1700 هر دو ویلتون و اکسمینستر که به‌خاطر پشم‌هایشان معروف بودند، شهر‌های اجاره‌ای فرش‌سازی بودند. قالی‌سازی در اروپا با «بافت بروکسل» در فرانسه و فلاندر آغاز شد. این بافت با قرار دادن نخ روی میله ها برای ایجاد حلقه های برش نخورده ایجاد می شود. فرش های ویلتون توسط تیغه ای بریده می شوند که جایگزین میله در بافت بروکسل می شود. در سال 1801، جوزف ام. ژاکارد وسیله ای برای بافندگی های دستی اختراع کرد که از کارت های پانچ برای قرار دادن شش نوع رنگ نخ در منسوجات استفاده می کرد و در نتیجه تولید را افزایش می داد. این تکنیک برای بافندگی فرش در سال 1825 به کار گرفته شد.

اولین کارخانه فرش در ایالات متحده توسط ویلیام اسپراگ در فیلادلفیا در سال 1791 ساخته شد. ماشین های بافندگی او بر اساس اختراعات انگلیسی می توانستند ران های 27 اینچی (69 سانتی متری) بسازند که می توانستند برای ساختن فرش های بزرگتر به هم دوخته شوند. تا سال 1800، 6-8 یارد (7-9 متر) فرش را می توان در یک روز ساخت. اراستوس بیگلو در سال 1825 یک آسیاب در کلینتون ماساچوست ساخت و در سال 1839 دستگاه بافندگی برقی را اختراع کرد که تولید فرش را دو برابر کرد. او همچنین اولین دستگاه بافندگی را در سال 1877 اختراع کرد. به زودی یک بافندگی می تواند 75 یارد (82 متر) فرش با کیفیت بالا در روز بسازد.

نخ های مصنوعی یا به صورت الیاف اصلی یا به صورت رشته های پیوسته حجیم به تولید کننده فرش می رسد. الیاف اصلی که به طور متوسط ​​7 اینچ طول دارند، رشته های شل و مجزا هستند که به صورت عدل می رسند.
نخ های مصنوعی یا به صورت الیاف اصلی یا به صورت رشته های پیوسته حجیم به تولید کننده فرش می رسد. الیاف اصلی که به طور متوسط ​​7 اینچ طول دارند، رشته های شل و مجزا هستند که به صورت عدل می رسند.
تولید فرش در آغاز قرن بیستم به طرز چشمگیری تغییر کرد و با تولید روتختی پرزدار در دالتون، جورجیا، به رهبری کارآفرین جوان کاترین ایوانز وایتنر، به طرز نامطلوبی شروع شد. تافتینگ فرآیندی است که نخ را به یک پارچه آسیاب می‌کنند تا حلقه‌های برش‌نخورده زیادی با سرعت بسیار زیاد ایجاد شود. کارخانه های روتختی پرزدار تا جنگ جهانی دوم بر منطقه دالتون تسلط یافتند و به زودی تولید فرش های پرزدار را نیز آغاز کردند. تقاضا برای این فرش های تقریباً ساخته شده به اندازه روتختی ها بود. در ابتدا با استفاده از پنبه ارزان و به آسانی در دسترس قبل از روی آوردن به نخ‌های مصنوعی، تعداد قالی‌سازان دالتون افزایش یافت، زیرا تعداد زیادی فرش پرزدار با بافت نسبتاً آسان و در نهایت فرش تولید می‌کردند. فرش که زمانی لوکس بود، برای اکثر آمریکایی ها مقرون به صرفه شد. امروزه فرش 72 درصد از کل کفپوش ها را تشکیل می دهد و فرش پرزدار 91.5 درصد از تولید را تشکیل می دهد و شهر دالتون بیش از 70 درصد از تولید فرش جهان را بر عهده دارد.

مواد خام
فرش از نخ های پرز رنگ شده تشکیل شده است. یک پشتی اولیه که در آن نخ ها دوخته می شوند. پشتیبان ثانویه ای که به فرش استحکام می بخشد. چسبی که پشتی های اولیه و ثانویه را متصل می کند. و در بیشتر موارد، یک کوسن زیر فرش گذاشته می‌شود تا حس لطیف‌تر و لوکس‌تری به آن بدهد.

نود و هفت درصد از نخ های شمع امروزه از پلیمرهای مصنوعی تشکیل شده است. 

https://www.materialscouncil.com/ege-carpets-production-tour/

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

سودآوری چاپ DTG:
مقیاس تولید مستقیم به لباس (DTG) با چاپ پاد
هر چاپخانه مستقیم به پوشاک (DTG) یا صاحب مشاغل به اینجا کلیک کن دنبال راه هایی برای افزایش تولید و سودآوری است. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که به طور موثر قابلیت های چاپ DTG خود را با "چاپ پاد" مقیاس بندی کنید. چاپ پاد به این معناست که چاپخانه‌های بزرگ DTG توانایی‌های تولید خود را افزایش می‌دهند تا بتوانند DTG را در حجم بالا صدها پیراهن در ساعت چاپ کنند.

چاپ DTG Pod چیست و چگونه آن را تنظیم می کنید؟
یک غلاف DTG چندین ماشین چاپ مستقیم به لباس را در اطراف خشک کن نوار نقاله جوهر افشان DTG گروه بندی می کند. یک pod معمولاً به عنوان 3 یا بیشتر چاپگر تعریف می شود که همزمان کار می کنند. همه دستگاه‌های DTG معمولاً توسط یک اپراتور اجرا می‌شوند که پیراهن‌های چاپ شده را روی یک خشک‌کن دیجیتال نقاله جوهرافشان قرار می‌دهد تا خشک شوند. این خشک کن نوار نقاله جایگزین فرآیند پرس حرارتی وقت گیر می شود. از آنجایی که چاپگرهای DTG نزدیک به یکدیگر و نزدیک یک خشک کن نوار نقاله هستند، یک اپراتور می تواند تا 5 ماشین مختلف را همزمان مدیریت کند.

پیراهن‌ها و سایر لباس‌ها قبل از چاپ به صورت دسته‌ای از قبل پردازش می‌شوند تا اپراتور DTG بتواند فقط بر روی چاپ تمرکز کند. اسکن بارکد و ردیابی را می توان در فرآیند گنجانید - چه به صورت کار یا قطعه به قطعه.

چرا چاپ پاد DTG کارایی، انعطاف پذیری و سازگاری را افزایش می دهد؟
PODها در توانایی خود برای تنظیم سریع و آسان حجم مورد نیاز برای چاپ انعطاف پذیر هستند. با افزایش مقیاس و شروع به تولید با حجم بالاتر، می توانید به سادگی یک چاپگر اضافی برای اجرا با غلاف موجود خود اضافه کنید. حد معمول برای یک عملیات 5 چاپگر است، قبل از اینکه اکثر فروشگاه های DTG تولیدی یک غلاف دیگر ایجاد کنند.

این سیستم های POD شما را در مواجهه با تعمیر و نگهداری ضروری یا خرابی های مکانیکی سازگار می کند. داشتن چاپگرهای متعدد یا اضافی می تواند در نهایت باعث صرفه جویی در روز شود. اگر یکی از چاپگرهای DTG برای تعمیر و نگهداری خاموش باشد یا نیاز به تعمیر داشته باشد، مجبور نخواهید شد خاموش شوید. برای ادامه تولید در این مدت می‌توانید به چاپگر(های) اضافی خود اعتماد کنید.

استفاده از غلاف در چاپ DTG با افزایش سرعت تولید و کاهش هزینه های نیروی کار باعث صرفه جویی در هزینه می شود. اپراتور می تواند با قرار دادن یک پیراهن روی یک چاپگر یا قرار دادن لباس روی خشک کن نوار نقاله در حالی که منتظر چاپ تصویر روی چاپگرهای دیگر است، مشغول بماند.

شرکت های موفق قبلاً ثابت کرده اند که چاپ تولید DTG امکان پذیر و سودآور است. با تنظیم مناسب، شما نیز می توانید چاپ سفارشی را در سطح تولید با حداقل هزینه ارائه دهید.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

چاپگرهای صفحه مبتدی با چالش های زیادی روبرو هستند و سوالات زیادی در مورد نحوه رفع اشتباهاتی که هنگام چاپ روی صفحه رخ می دهد، دارند. مشکلاتی از جمله مشکلاتی مانند شستن پرینت ها، مهاجرت/خونریزی رنگ و چاپ روی تی شرت خشک شدن فلاش نقطه ای، همگی مشکلاتی هستند که به راحتی می توان بر آنها غلبه کرد. در اینجا لیستی از 10 مورد از رایج ترین مشکلات چاپی که چاپگرهای صفحه مبتدی هنگام چاپ روی صفحه با جوهر پلاستیزول با آن مواجه می شوند و نحوه رفع این مشکل آورده شده است. این راه حل های سریع و آسان چاپ روی صفحه، این اشتباهات چاپ روی صفحه را برطرف می کند و به شما کمک می کند تا تصویر چاپ روی صفحه بهتری داشته باشید.

1. مشکل: چاپ های شما در حال شستشو هستند. تصویر چاپ شده روی صفحه شما در حال پاک شدن است زیرا جوهر کاملاً خشک نشده است.

راه حل: چند راه حل ممکن برای رفع این مشکل وجود دارد. اولین مورد این است که به سادگی چاپ های صفحه نمایش خود را برای مدت طولانی تری خشک کنید و آنها را برای مدت طولانی تری در محفظه حرارتی نوار نقاله قرار دهید. دوم، بررسی کنید که آیا خشک کن نوار نقاله شما با نوارهای حساس به حرارت Thermo-Tel به دمای مناسب رسیده است یا خیر. اگر دمای خشک کن شما به دمای مناسب نرسد جوهر شما هرگز خشک نمی شود. سوم، سرعت تسمه و دمای فر را مطابق با توصیه های سازنده جوهر تنظیم کنید. بسیاری از جوهرهای چاپ روی صفحه نمایش سنتی در 320 درجه بهبود می یابند که می تواند مشکل ساز باشد. سعی کنید از جوهرهای کم پخت استفاده کنید، مانند جوهر دینامیک، که در 280 درجه پخت می شود تا از پاک شدن تصاویر چاپ شده روی صفحه جلوگیری کند.

2. مشکل: چاپ های شما فاقد شفافیت هستند. این به زمانی اشاره دارد که رسوب جوهر روی پیراهن به طور محکم رنگ لباس را مسدود نمی کند. چاپ شما ممکن است کسل کننده و ضعیف به نظر برسد.

راه حل: با باقی گذاشتن جوهر ضخیم تر، چاپ خود را مات تر کنید. شما با استفاده از تعداد مش کمتر، شابلون ضخیم تر (امولسیون بیشتر روی صفحه) یا مقدار بیشتری از تماس، جوهر ضخیم تری را روی پیراهن خود قرار می دهید. یکی دیگر از پاسخ های ممکن چاپ زیرپایه سفید است. چاپ زیرپایه به رنگ بالا کمک می کند تا پر جنب و جوش به نظر برسد. همچنین می توانید یک پرینت، فلش، دنباله چاپ انجام دهید و دو لایه همرنگ را روی هم قرار دهید.

3. مشکل: می بینید که مهاجرت رنگ رخ می دهد. این در پلی استر و برخی پیراهن‌های 50/50 یا سه‌آمیخته زمانی اتفاق می‌افتد که رنگ در پارچه مصنوعی به حدی گرم می‌شود که تبدیل به گاز می‌شود و از طریق جوهر از پیراهن به سمت بالا مهاجرت می‌کند. مهاجرت رنگ معمولاً در حدود 300 درجه اتفاق می افتد.

راه حل: از پلاستیزول استاندارد جدا شده و شروع به استفاده از جوهر کم پختی کنید که حدود 280 درجه خشک می شود. از آنجایی که مشکل در حدود 300 درجه رخ می دهد و جوهر سنتی در دمای 320 درمان می شود، شما دائماً با مهاجرت رنگ مبارزه خواهید کرد. با این حال، با استفاده از جوهر کم پخت، می توانید دمای فر خشک کن نوار نقاله خود را کاهش دهید تا مشکل برطرف شود. ما Dynamic Ink را توصیه می کنیم زیرا جوهر کم پختی است و دارای بازدارنده های رنگ کم خونریزی ویژه ای است که از خونریزی جلوگیری می کند.

4. مشکل: چاپ های صفحه شما پس از خشک شدن پوسته پوسته می شوند. پس از چاپ و خشک کردن پیراهن، اگر جوهر پلاستیزول شما در اطراف لبه ها کنده می شود، با مشکل مواجه می شوید.

راه حل: یا جوهر پلاستیزول زیر کار است یا جوهری که استفاده می کنید برای تی شرتی که روی آن چاپ می کنید مناسب نیست. برخی جوهرها فقط برای چاپ روی پنبه یا پلی استر طراحی شده اند. استفاده از آنها بر روی پارچه های مختلف می تواند منجر به مشکلاتی شود. با مطالعه دستورالعمل های سازنده، مطمئن شوید که جوهر با لباس هایی که استفاده می کنید کار می کند. همچنین، همانطور که در سوال یک توضیح داده شد، بررسی کنید که آیا جوهر به درستی پخته شده است. چاپ پوسته شدن ممکن است به این معنی باشد که شما آن را به اندازه کافی درمان نکرده اید.

5. مشکل: شما یک زیرپایه چاپ می کنید و رنگ بعدی شما به زیرپایه نمی چسبد. زیرپایه سفید به عالی به نظر رسیدن رنگ های شما کمک می کند اما فقط در صورتی که به درستی کار کند.

راه حل: این مشکل به دلیل چشمک زدن بیش از حد زیر پایه شما ایجاد می شود. مطمئن شوید که لایه زیرین خود را فقط فلش ​​می‌کنید، نه کاملاً پخت. اگر زیرپایه را کاملا خشک کنید، رنگ بعدی شما به درستی نمی‌چسبد. اگر بیش از حد چشمک می زنید، کار کردن نقطه ای را برای مدت کوتاه تری امتحان کنید، یا واحد فلاش خود را بالاتر ببرید، یا حرارت خشک کن نقطه ای را کم کنید. اگر جوهر فلش شده را لمس کنید، همچنان باید کمی مرطوب و کمی چسبنده به نظر برسد.

6. مشکل: شما می بینید که فیبریلاسیون از طریق تصویر چاپ شده روی صفحه نمایش شما وارد می شود. فیبریلاسیون به الیاف پنبه ای اشاره دارد که از طریق تصاویر چاپ شده روی صفحه نمایش شما از روی پیراهن می چسبد. این می تواند باعث شود که چاپ شما مبهم یا محو به نظر برسد.

راه حل: چند راه برای رفع فیبریلاسیون وجود دارد. ابتدا سعی کنید از یک لایه جوهر ضخیم تر استفاده کنید. جوهر بیشتر به مات شدن الیاف کمک می کند. دوم، از جوهر با کیفیت بالاتر استفاده کنید. جوهر پلاستیزول ارزان‌تر دارای اجزای «پرکننده» بیشتری است که به اندازه اجزای با کیفیت متراکم نیستند و می‌توانند منجر به فیبریلاسیون بدتر شوند. در نهایت یک زیرپایه اضافه کنید. چاپ زیرپایه جوهر بیشتری اضافه می کند و به عنوان مانعی عمل می کند که از تداخل الیاف با تصویر نهایی شما جلوگیری می کند.

7. مشکل: چاپ نهایی سفت تر از آنچه می خواهید به نظر می رسد. این بیشتر یک ترجیح است تا یک "مشکل" واقعی. برخی از افراد احساس سنگین‌تر را دوست دارند، اما اگر می‌خواهید چاپ صفحه شما سبک‌تر شود، پاسخی وجود دارد.

راه حل: از یک گشاد کننده دست نرم استفاده کنید. این به روشن شدن جوهر پلاستیزول شما کمک می کند تا چاپ نهایی شما نرم تر شود. اطمینان حاصل کنید که نسبت اختلاط توصیه شده سازنده را دنبال کنید تا از شادابی جوهر خود بکاهید.

8. مشکل: شما در حال دریافت تصاویر ارواح بر روی پیراهن های خود هستید. تصاویر ارواح روی پیراهن به زمانی اشاره دارد که تصویر چاپ شده از طرف دیگر تی شرت شما نمایان می شود.

راه حل: اگر تصویر روح را روی پیراهن خود می بینید، به احتمال زیاد از جوهر بسیار ارزانی برای پیراهنی که چاپ می کنید استفاده می کنید. Ghosting معمولاً توسط جوهرهای ارزان قیمتی که دارای مواد سفید کننده هستند ایجاد می شود. از جوهر با کیفیت بالاتری مانند جوهر دینامیک استفاده کنید که فاقد فتالات باشد و از "پرکننده" زیادی تشکیل نشده باشد.

9. مشکل: چاپ نهایی در حال ترک خوردن است. هیچ کس با چاپی که ترک می خورد خوشحال نخواهد شد. این مشکل معمولاً پس از اولین بار شستشوی پیراهن ظاهر می شود. بزرگ‌ترین دلیل این امر جوهر خشک نشده است.

راه حل: چاپ های تمام شده خود را با کشش ناحیه چاپ شده با انگشت شست خود آزمایش کنید. نیازی نیست مقدار زیادی ماهیچه را در آن قرار دهید، بلکه کمی آن را بکشید. اگر به درستی پخت شود، چاپ ترک نخواهد خورد. اگر چنین شد، پیراهن های خود را برای مدت طولانی تری همانطور که در شماره 1 توضیح داده شده است، خشک کنید.

10. مشکل: پیراهن های شما بعد از خشک شدن به هم می چسبند. این می تواند یک مشکل بزرگ باشد زیرا اگر تی شرت های شما به هم بچسبند ممکن است چاپ صفحه نمایش شما خراب شود. این مشکل زمانی اتفاق می افتد که به جوهر خود زمان کافی برای خنک شدن پس از خشک شدن ندهید.

راه حل: قبل از بسته بندی یا تا کردن و قفسه بندی محصول نهایی خود، کمی به پیراهن های خود فرصت دهید. اگر مشکل همچنان ادامه دارد، سعی کنید یک فن را در جایی که پیراهن‌هایتان از خشک‌کن بیرون می‌آیند قرار دهید تا فرآیند خنک‌سازی سرعت بیشتری پیدا کند.

پس از خواندن این راهنما، باید بتوانید برخی از رایج ترین مشکلات چاپ روی صفحه را عیب یابی کنید. رفع مشکلات چاپ صفحه را می توان با آزمون و خطا انجام داد. به یاد داشته باشید که پیراهن‌های مختلف واکنش متفاوتی نشان می‌دهند، بنابراین راه‌حلی که قبلاً کارآمد بود، ممکن است دوباره جواب ندهد. آماده استفاده از تمام راه حل های حل مسئله باشید. تمرکز بر حل این 10 اشتباهی که چاپگرهای مبتدی صفحه نمایش هنگام چاپ تی شرت مرتکب می شوند، نتایج بهتری را تضمین می کند.

https://www.amazon.com/dtg-printer/s?k=dtg+printer

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

وینیل برش CAD
تجهیزات مورد نیاز: کاتر/پلاتر، فیلم/وینیل، پرس حرارتی

در این فرآیند برش های وینیل (در روکش مات یا براق) با حرارت روی چاپ عکس روی تیشرت اعمال می شود. این طرح از ورق های وینیل یکدست رنگی، با کمک دستگاه بریده شده است. چاپ وینیل معمولاً یک فرآیند یک رنگ است و روشی نسبتاً مقرون به صرفه به غیر از هزینه برش های تخصصی است. وینیل با انواع چاپ و طرح های مختلف موجود است

یک مشکل این است که هر طرح باید یک به یک برش داده شود و فرآیندی کند است - برای تعداد کمی عالی است اما برای تعداد بزرگتر عالی نیست. اگر طرح بزرگ باشد ممکن است بیش از حد سفت و سنگین به نظر برسد.

این یک فرآیند بسیار بادوام و مقرون به صرفه است.

چاپ تیشرت

چاپ گله یک فرآیند چاپ است که در آن، وینیل گله، یک وینیل بافت سه بعدی روی تی‌شرت‌ها با پرس حرارتی صنعتی اعمال می‌شود. این نوعی از چاپ وینیل برش CAD است. برش های ویژه با استفاده از پرس حرارتی صنعتی روی تی شرت اعمال می شود. با برش‌های وینیل گله، طرح‌های برجسته و بافت‌دار زیبایی دریافت می‌کنید.

5. انتقال پلاستیزول
تجهیزات مورد نیاز: پرس حرارتی، ورق های انتقال

انتقال حرارت پلاستیزول یک گزینه مورد علاقه برای چاپ تی شرت است زیرا نتایج بسیار خوب با حس بسیار نرم است. به این چاپ، چاپ غیر مستقیم روی صفحه نیز می گویند. برای انتقال طرح از کاغذ انتقال حرارت با کیفیت بالا استفاده می کند که طرح شما روی آن چاپ شده است و به طور مرتب توسط متخصصان استفاده می شود.

انتقال هات اسپلیت یک روکش مات نرم می دهد. انتقال لایه بردار سرد ظاهری براق می دهد.

مزیت این روش این است که شما می توانید سفارشات را بدون متحمل شدن هزینه زیادی چاپ کنید. نتایج قابل مقایسه با طراحی چاپ روی صفحه با کیفیت بالا است. زمان مورد نیاز نیز در مقایسه با چاپ روی صفحه بسیار کمتر است. بسیاری از مشاغل تی شرت از این روش استفاده می کنند.

عیب این است که برای این کار به یک دستگاه پرس حرارتی خوب نیاز دارید. اگر می خواهید یک تجارت تی شرت راه اندازی کنید، این سرمایه گذاری است


6. چاپ سابلیمیشن Dye
تجهیزات مورد نیاز: چاپگر سابلیمیشن، جوهر، کاغذ انتشار، پرس حرارتی.

این چاپ روی تیشرت های پلی استر سفید انجام می شود. در واقع، بهترین کار را با پارچه های ساخته شده توسط انسان انجام می دهد. همچنین روی تی‌شرت‌های ترکیبی 50 درصد پلی‌استر و حتی پارچه‌های پیش‌فرآوری‌شده اما با درجات مختلف موفقیت کار می‌کند.

در این فرآیند رنگ به بخار تبدیل شده و جذب پارچه پلی استر تی شرت می شود. این یک روش چاپ بسیار بادوام برای تی‌شرت‌های 100% پلی استر است و نتیجه مشابه DTG با احساس نرم‌تر عالی به نظر می‌رسد. معمولا برای چاپ سابلیمیشن از طرح های سراسری استفاده می شود. مزیت این است که شما می توانید حتی تعداد کمی را چاپ کنید.

همانطور که گفته شد برای طرح های تمام رنگی روی تیشرت های سفید یا رنگ روشن بهترین است.

نقطه ضعف این است که چاپ روی تی شرت های نخی کار نمی کند - رنگ چاپ ها به تدریج پاک می شود.


7. چاپ تخلیه
این یک روش متفاوت برای چاپ بر روی تی شرت است. در این فرآیند، پیراهن با جوهرهای تخلیه سفید می شود که به جای قرار دادن رنگ روی پیراهن، رنگ پیراهن را از بین می برد و اثری روی سطح باقی می گذارد. این کار بر روی پارچه طبیعی مانند یک تی شرت 100٪ پنبه انجام می شود. جلوه این چاپ ظاهری قدیمی است که جذاب است.

اما این ساده ترین راه برای چاپ نیست و می تواند گران باشد.

انواع چاپ روی صفحه
 الف) تکنیک Puff Print.

پرینت پاف گونه ای از تکنیک چاپ روی صفحه با جلوه برجسته است. در طول فرآیند چاپ روی صفحه، یک ماده افزودنی به جوهر چاپ روی صفحه اضافه می شود. این منجر به انبساط رنگ و در نتیجه یک اثر پف کرده سه بعدی می شود. با این تکنیک می توانید طرح هایی با چندین رنگ ایجاد کنید


  ب) چاپ ژل
یک لایه ژل شفاف روی چاپ روی صفحه اضافه می شود.

   ج) پایان ترق
در این تغییر، جوهر پس از خشک شدن شکسته می شود و یک اثر ترک خوردگی زیبا ایجاد می کند.

  د) در تاریکی بدرخشید
در این نوع چاپ روی صفحه، جوهر نور را جذب می کند و در مکان های تاریک می درخشد.

  ه) پوشش درخشش UV
جوهر زمانی که در معرض اشعه UV قرار می گیرد می درخشد.

  و) روکش جیر
افزودنی اضافه شده به جوهر چاپ صفحه باعث پف کردن تصویر چاپ شده تا سطحی مانند جیر می شود.


  ز) پرداخت براق
در اینجا زرق و برق به جوهر چاپ صفحه اضافه می شود.

9. چاپ کمربند
این فرآیند چاپ روی صفحه است که به شما چاپ های بزرگی را در سراسر تیشرت، حتی در امتداد درزها می دهد. تجهیزات چاپ نواری بسیار گران قیمتی که برای این چاپ استفاده می شود می تواند تمام جلوی تی شرت یا پشت و یا حتی با هم را یکجا چاپ کند. به دلیل گرانی ماشین آلات مورد استفاده، پرینت ها بسیار گران هستند و به همین دلیل علیرغم زیبایی و پوشش دهی این فرآیند، کاربرد زیادی ندارد.

 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

انواع لباس

مد نوعی بیان است. مد چیزی است که مردم در یک زمینه خاص می پوشند. اگر غریبه ای در این محیط ظاهر شود و چیزی متفاوت را زینت دهد، غریبه "خارج از مد" در نظر گرفته می شود.

مسافران اولیه غربی [چه زمانی؟] که از هند، ایران، ترکیه یا چین بازدید می کردند، اغلب به عدم تغییر در مد در آن کشورها اشاره می کردند. در سال 1609، منشی شوگان ژاپنی به نادرستی به یکی از بازدیدکنندگان چاپ عکس روی تیشرت اسپانیایی لاف زد که لباس ژاپنی در طول هزار سال تغییر نکرده است.[13] با این حال، این تصورات از لباس های غیر غربی که در حال تکامل اندکی هستند، عموماً نادرست هستند. برای مثال، شواهد قابل توجهی در مینگ چین مبنی بر تغییر سریع مد در لباس چینی وجود دارد.[14] تغییرات مشابهی در لباس‌ها در لباس ژاپنی بین دوره جنروکو و قرون بعدی دوره ادو (1867-1603) دیده می‌شود که در طی آن دوره‌های لباس از نمایش‌های پر زرق و برق و گران‌قیمت ثروت به نمایش‌های زیرکانه و زیر و رو شده تغییر کرد.

تغییر در لباس اغلب در زمان‌های تغییرات اقتصادی یا اجتماعی اتفاق می‌افتد، همانطور که در روم باستان و خلافت قرون وسطی اتفاق افتاد و پس از آن دوره‌ای طولانی بدون تغییرات قابل توجهی رخ داد. در قرن هشتم در اسپانیا موری، زیریاب، موسیقی‌دان، سبک‌های لباس پیچیده‌ای را بر اساس مدهای فصلی و روزانه از زادگاهش بغداد به کوردوبا معرفی کرد[15][منبع غیرقابل اعتماد]. تغییرات مشابهی در مد در قرن یازدهم در خاورمیانه و پس از ورود ترک ها رخ داد که سبک های لباس را از آسیای مرکزی و خاور دور معرفی کردند.[17]

علاوه بر این، تاریخ طولانی مد در غرب آفریقا وجود دارد.[18] پارچه در اوایل قرن شانزدهم به عنوان نوعی ارز در تجارت با پرتغالی‌ها و هلندی‌ها استفاده می‌شد، [18] و پارچه‌های تولید شده در داخل و واردات ارزان‌تر اروپایی به سبک‌های جدیدی ترکیب شدند تا طبقه رو به رشد نخبگان آفریقای غربی و ساکنان را در خود جای دهند. تاجران طلا و برده.[18] در امپراتوری اویو و مناطقی که مردم ایگبو در آن زندگی می کردند، سنت بسیار قوی بافندگی وجود داشت.[18]

مد در اروپا و نیمکره غربی
شروع تغییرات مداوم و سریع در سبک لباس در اروپا را می توان به طور نسبتاً قابل اعتمادی به اواخر قرون وسطی دانست. مورخان، از جمله جیمز لاور و فرناند برودل، شروع مد غربی در پوشاک را به اواسط قرن چهاردهم می‌دانند، [19] [20] اگرچه آن‌ها به شدت بر تصاویر معاصر تکیه می‌کنند، [21] زیرا نسخه‌های خطی تذهیب‌شده رایج نبودند. قبل از قرن 14.[22] چشمگیرترین تغییر اولیه در مد، کوتاه شدن و سفت شدن ناگهانی لباس مردانه از قد ساق پا تا پوشاندن باسن بود،[23] که گاهی اوقات همراه با پر کردن قفسه سینه برای بزرگتر نشان دادن آن بود. این طرح وسترن متمایز از یک تاپ دوخت را ایجاد کرد که روی ساق یا شلوار پوشیده می شد.

سرعت تغییرات در قرن بعد به میزان قابل توجهی افزایش یافت و مد زنان و مردان، به ویژه در آرایش و آراستن مو، به همان اندازه پیچیده شد. بنابراین، مورخان هنر می‌توانند از مد با اطمینان و دقت برای تاریخ‌گذاری تصاویر، اغلب تا پنج سال، به‌ویژه در مورد تصاویر قرن پانزدهم استفاده کنند. در ابتدا، تغییرات در مد منجر به تکه تکه شدن سبک لباس پوشیدن در طبقات بالای اروپا شد و متعاقباً به توسعه سبک های ملی متمایز رسید. این سبک های ملی بسیار متفاوت باقی ماندند تا اینکه یک جنبش ضد در قرن 17 تا 18 بار دیگر سبک های مشابهی را تحمیل کرد که عمدتاً از رژیم باستانی فرانسه سرچشمه می گرفت.[24] اگرچه ثروتمندان معمولاً مد را رهبری می‌کردند، ثروت روزافزون اروپای مدرن اولیه باعث شد که بورژوازی و حتی دهقانان روندهای دوردست را دنبال کنند، اما همچنان برای نخبگان به طرز ناخوشایندی نزدیک است - عاملی که فرنان برودل آن را یکی از عوامل اصلی تغییر مد می‌داند. [25]

در قرن شانزدهم، اختلافات ملی در بیشترین حد خود بود. ده پرتره قرن شانزدهمی از آقایان آلمانی یا ایتالیایی ممکن است ده کلاه کاملاً متفاوت را نشان دهند. آلبرشت دورر تفاوت‌ها را در تضاد واقعی (یا ترکیبی) خود از مدهای نورنبرگ و ونیزی در پایان قرن پانزدهم نشان داد (تصویر، سمت راست). «سبک اسپانیایی» اواخر قرن شانزدهم حرکت بازگشت به همگامی را در میان اروپایی‌های طبقات بالا آغاز کرد و پس از کشمکش در اواسط قرن 17، سبک‌های فرانسوی قاطعانه رهبری را به دست گرفتند، فرآیندی که در قرن 18 تکمیل شد.[27] ]

اگرچه رنگ‌ها و طرح‌های پارچه‌های مختلف از سال به سال تغییر می‌کردند، [28] برش کت مردانه و طول کت او یا الگوی برش لباس زنانه به کندی تغییر می‌کرد. مدهای مردانه عمدتاً از مدل‌های نظامی نشأت می‌گرفتند و تغییرات در ظاهر مردانه اروپایی در سالن‌های جنگ اروپا که افسران جنتلمن فرصت داشتند تا از سبک‌های مختلف مانند کراوات یا کراوات «Steinkirk» یادداشت کنند، ایجاد شد. هر دو طرف پیراهن هایی را زیر لباس خود می پوشیدند که برش و استایل آن در طول چند قرن تغییر چندانی نداشت.

اگرچه از قرن شانزدهم عروسک های لباس پوشیده از فرانسه توزیع می شد و آبراهام بوس در دهه 1620 حکاکی هایی از مد تولید می کرد، سرعت تغییر در دهه 1780 با افزایش انتشار حکاکی های فرانسوی که جدیدترین سبک های پاریس را نشان می داد افزایش یافت. تا سال 1800، همه اروپایی‌های غربی یکسان لباس می‌پوشیدند (یا فکر می‌کردند که هستند). تنوع محلی ابتدا نشانه فرهنگ استانی و بعداً نشان دهقان محافظه کار شد.[29]

اگرچه خیاط ها و لباس دوزها بدون شک مسئول بسیاری از نوآوری ها بودند، و صنعت نساجی در واقع گرایش های بسیاری را رهبری می کرد، تاریخچه طراحی مد به طور کلی به سال 1858 می رسد، زمانی که چارلز فردریک ورث متولد انگلیسی اولین خانه معتبر مد لباس در پاریس را افتتاح کرد. . خانه Haute نامی بود که توسط دولت برای خانه‌های مدی که استانداردهای این صنعت را رعایت می‌کردند، ایجاد کرد. این خانه‌های مد همچنان به استانداردهایی مانند نگه داشتن حداقل بیست کارمند در ساخت لباس، نمایش دو مجموعه در سال در نمایشگاه‌های مد، و ارائه تعداد معینی از الگوها به مشتریان پایبند هستند.[30] از آن زمان، ایده طراح مد به عنوان یک فرد مشهور به خودی خود به طور فزاینده ای غالب شده است.[31]

اگرچه مد می تواند زنانه یا مردانه باشد، روندهای اضافی آندروژن هستند.[32] ایده لباس پوشیدن تک جنسیت در دهه 1960، زمانی که طراحانی مانند پیر کاردین و رودی گرنریچ لباس هایی مانند تونیک های کش دار یا ساق شلواری را ایجاد کردند که برای مردان و زنان پوشیده می شد. تأثیر پوشیدنی تک جنسیتی به طور گسترده‌تری گسترش یافت و موضوعات مختلفی را در مد، از جمله آندروژنی، خرده‌فروشی در بازار انبوه، و لباس‌های مفهومی دربر گرفت.[33] روند مد در دهه 1970، مانند ژاکت های پوست گوسفند، کت های پرواز، کت های کت و شلوار، و لباس های بدون ساختار، مردان را تحت تاثیر قرار داد تا بدون کت شام در مجامع اجتماعی شرکت کنند و به روش های جدید اکسسوری کنند. برخی از استایل‌های مردانه احساسات و بیان را در هم می‌آمیخت و جنبش فزاینده حقوق همجنس‌گرایان و تأکید بر جوانان اجازه آزادی جدیدی را برای آزمایش با استایل و پارچه‌هایی مانند کرپ پشمی، که قبلاً با لباس‌های زنانه مرتبط بود، داد.[34]


جلد کاتالوگ بهار و تابستان مارکوس کلارکز ۱۹۲۶–۱۹۲۷
چهار پایتخت اصلی مد فعلی پاریس، میلان، نیویورک سیتی و لندن هستند که همگی مقر مهم ترین شرکت های مد هستند و به دلیل تأثیر عمده خود بر مد جهانی مشهور هستند. هفته های مد در این شهرها برگزار می شود و طراحان مجموعه لباس های جدید خود را در معرض دید مخاطبان قرار می دهند. مجموعه ای از طراحان بزرگ مانند کوکو شانل و ایو سن لوران پاریس را به عنوان مرکز بیشترین تماشای بقیه جهان حفظ کرده اند، هرچند که لباس های مد لباس در حال حاضر با فروش مجموعه های آماده پوشاک و عطرها با استفاده از همان یارانه پرداخت می شود. نام تجاری.

وسترن های مدرن انتخاب های زیادی در انتخاب لباس های خود دارند. چیزی که یک فرد برای پوشیدن انتخاب می کند می تواند شخصیت یا علایق او را منعکس کند. وقتی افرادی که دارای موقعیت فرهنگی بالایی هستند شروع به پوشیدن سبک های جدید یا متفاوت می کنند، ممکن است الهام بخش روند مد جدید باشند. افرادی که این افراد را دوست دارند یا به آنها احترام می گذارند تحت تأثیر استایل آنها قرار می گیرند و شروع به پوشیدن لباس هایی با مدل مشابه می کنند.

مدها ممکن است در یک جامعه با توجه به سن، طبقه اجتماعی، نسل، شغل و جغرافیا به طور قابل توجهی متفاوت باشند و همچنین ممکن است در طول زمان متفاوت باشند. اصطلاحات مد روز و قربانی مد به کسی اطلاق می شود که برده وار از مدهای فعلی پیروی می کند.

در اوایل دهه 2000، مد آسیایی به طور فزاینده ای در بازارهای محلی و جهانی اهمیت پیدا کرد. کشورهایی مانند چین، ژاپن، هند و پاکستان به طور سنتی دارای صنایع نساجی بزرگ با تعدادی سنت غنی بوده اند. اگرچه اینها اغلب توسط طراحان غربی، لخته های آسیایی طراحی شده است

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

심플한 롱 티셔츠를 소개합니다
아시다시피 심플한 남녀 롱 티셔츠는 최근 몇 년간 트렌드 중 하나로, 롱 라인은 다양한 컷팅으로 일반 옷보다 약간 큰 옷군을 일컫는 말입니다. 사실 긴 티셔츠는 이름에서 알 수 있듯 일반 티셔츠보다 키가 큽니다.

심플한 롱 티셔츠는 스포티한 스타일을 디자인하는 최신 트렌드 중 하나입니다. 편안함은 이러한 유형의 티셔츠의 가장 중요한 특징 중 하나입니다. 이 티셔츠와 일반 티셔츠의 가장 큰 차이점은 컷의 종류입니다. 이 티셔츠의 컷과 톨 타입은 키가 크고 날씬하고 키가 커 보이는 데 도움이 됩니다.

긴 티셔츠의 종류
Skater Fit, Box Fit, Hi-Lo 및 Curved Hem은 이 그룹의 다른 유형입니다. 스케이터 티셔츠의 주요 특징은 넓은 어깨입니다. Box Fit T-셔츠는 바닥이 타원형 또는 정사각형입니다. 이 유형은 다양한 유형의 스웨터와 쉽게 설정할 수 있습니다. 티셔츠 앞뒷면의 높이 차이는 루 모델의 특징입니다. 라운드 프린지 티셔츠는 일반적으로 넓은 라운드 칼라를 가지고 있으며 링의 바닥에서 약간 넓어집니다.

절단 유형
단순한 긴 티셔츠의 길이는 무릎 위, 보통 허벅지까지입니다. 이 티셔츠에서 어깨는 일반적으로 약간 더 넓습니다. 이 컷은 상체를 더 넓어 보이게 하는 데 도움이 됩니다. 이 티셔츠는 프리 사이즈이며 소재는 100% 슈퍼 면입니다.

세트
남성과 소녀의 티셔츠는 일반적으로 스포츠 스타일에 사용됩니다. 봄과 여름에는 청바지와 함께 코디하시길 추천드립니다. 스키니 팬츠와 스키니를 활용하여 스타일의 균형을 맞추는 것이 좋습니다. 또한 이러한 티셔츠를 바지에 넣지 않는 것이 좋습니다.

가을과 겨울에는 앞이 막힌 스웨터를 입으세요. 조금 모던하게 보이고 싶다면 티셔츠 밑단을 스웨터 아래에 두는 것이 좋다. 이 티셔츠와 데님 및 파일럿 재킷을 결합하는 것도 매우 매력적이고 인상적입니다.

콘텐츠 링크

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

سابلیمیشن رنگ فرآیندی است که به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا گرافیک و متن را به صورت سیاه و سفید یا رنگی روی اقلام مختلف از جمله لیوان، پیراهن، پلاک، سرامیک و غیره چاپ کنند. جوهر ویژه ای به نام جوهر تصعید، حرارت و فشار برای انتقال تصاویر از کاغذ پوشش داده شده ویژه بر روی انواع سطوح تحت درمان استفاده می شود. جوهر سابلیمیشن به این دلیل استفاده می شود که بدون عبور از حالت مایع از جامد به گاز تبدیل می شود و امکان انتقال تمیز و دقیق را فراهم می کند. تصعید را می توان به راحتی بر روی رایج ترین مواد - تی شرت های مخلوط پلی استر یا پنبه - به راحتی و به سرعت انجام داد.

مرحله 1
جوهر تصعید رنگ را در یک چاپگر جوهرافشان قرار دهید. طرحی را که می خواهید به یک ماده پوشش داده شده با پلیمر یا حداقل 50 درصد تی شرت پلی استر منتقل کنید در یک برنامه گرافیکی در رایانه خود بارگذاری کنید.

گام 2
یک تکه کاغذ ترانسفر پلی اورتان رنگ سفید زیر تیره را در چاپگر خود قرار دهید و طرح را روی کاغذ چاپ کنید.

مرحله 3
قطعه چاپ شده کاغذ انتقال رنگ پلی اورتان زیر تیره را به صورت رو به پایین روی تی شرت یا مورد دیگری که می خواهید آن را به آن انتقال دهید قرار دهید.

مرحله 4
کاغذ انتقال با طرح را به تی شرت تیره یا سایر موارد با پرس حرارتی تنظیم شده روی 392 درجه فارنهایت بچسبانید. بسته به نوع ماده ای که طرح را به آن منتقل می کنید، پرس را با فشار متوسط ​​تا سنگین به مدت 10 ثانیه تا 4 دقیقه بسته نگه دارید (مرجع 3 شامل نمودار مخصوص مواد با زمان پرس و دما است).

مرحله 5
مورد را از پرس خارج کنید، آن را برای انتقال رنگ بررسی کنید و اجازه دهید خنک شود.

لینک سایت منبع

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

چاپ روی صفحه اساساً شامل "هل دادن" جوهر از طریق صفحه روی یک شابلون است. سیلک‌اسکرین‌ها در ابتدا همانطور که از نامش پیداست از پارچه ابریشمی ساخته می‌شدند. این روزها خواهید دید که بیشتر قاب ها با مواد مصنوعی کشیده شده اند. با این حال، روند یکسان باقی می ماند.کلیک کنید

پارچه یا مش روی یک قاب (معمولاً چوب، گاهی پلاستیک یا آلومینیوم) کشیده شده و ثابت می شود.

در فرآیند چاپ، جوهر با یک تکه لاستیک سفت که به نام اسکریج شناخته می شود، روی صفحه کشیده می شود. جوهر روی صفحه کشیده می‌شود و از سوراخ‌های بین فیبرهای صفحه نمایش و به سطح زیر فشار داده می‌شود. مقدار جوهر ته نشین شده روی صفحه تا حد زیادی با اندازه مش صفحه تعیین می شود (اندازه مش به تعداد سوراخ ها در هر اینچ مربع اشاره دارد).

یک شابلون برای مسدود کردن مناطقی که رنگ مورد نظر نیست استفاده می شود. این شابلون می تواند به سادگی یک تکه کاغذ یا پلاستیک با طرحی بریده شده از آن باشد یا در صورت نیاز به چاپ های طولانی تر (کلاً شابلون های کاغذی فقط برای چند چاپ مناسب هستند)، از راه حل های مخصوص بلوک کردن استفاده شود. «بلاک‌آوت‌ها» به اشکال مختلف وجود دارد. برخی از آنها از نوع خاصی از پلاستیک بریده شده اند و برای ذوب شدن آن روی صفحه به حلال نیاز دارند. برخی از آنها مستقیماً روی مناطقی که قرار است مسدود شوند، برس زده می شوند. برخی از سیستم های "بلاک اوت" حساس به نور هستند و می توان آنها را زیر نور خورشید با استفاده از شفافیت های مثبت توسعه داد، در حالی که برخی از آنها برخلاف عکس ها توسعه یافته اند. هر شکل از "استنسیل" محاسن و محدودیت های خود را دارد. برخی از سیستم ها محلول در آب هستند، به این معنی که استفاده از اکریلیک ممکن است آنها را از بین ببرد. مهم است که اطمینان حاصل کنید که سیستم بلوک صفحه نمایش ابریشمی یا شابلون مورد استفاده با محصولات مبتنی بر آب سازگار است (برخی در برابر بسیاری از حلال ها کاملاً مقاوم هستند اما آب آنها را از بین می برد). سیستم سیلک اسکرین

مهم است که اطمینان حاصل کنید که سیستم بلوک صفحه نمایش ابریشمی یا شابلون مورد استفاده با محصولات مبتنی بر آب سازگار است (برخی در برابر بسیاری از حلال ها کاملاً مقاوم هستند اما آب آنها را از بین می برد).


اندازه مش
امکان استفاده از صفحه نمایش های بسیار ظریف برای کارهای با کیفیت بالا وجود دارد. صفحه های مشبک 70 تا 90 تن (700 تا 900 سوراخ در هر اینچ) مونوفیلامنت بهترین نتایج را با خمیر چاپی ایجاد می کنند.


چاپ روی کاغذ
Derivan Acrylics کاملاً برای چاپ سیلک روی کاغذ به طور مستقیم از شیشه مناسب است. فرمول Derivan Acrylics یک رنگ با بدنه ضخیم است که به خوبی برای چاپ سازگار است.

اولین چیزی که هنرمند هنگام استفاده از اکریلیک برای چاپ سیلک متوجه می شود زمان خشک شدن سریع آنها است. این، همراه با این واقعیت که پس از هر چاپ تنها یک لایه نازک از رنگ در صفحه باقی می ماند، می تواند منجر به خشک شدن رنگ در صفحه شود. اکریلیک ها به صورت واترفست خشک می شوند، بنابراین نمی توان آنها را جدا کرد. یکی از راه های جلوگیری از "خشک شدن در صفحه" استفاده از MM1 Drying Retarder است که زمان خشک شدن رنگ را کاهش می دهد و اجازه می دهد صفحه ها راحت تر شسته شوند.


ژل چاپی دریوان
این برای استفاده در ترکیب با Derivan Acrylics طراحی شده است. مزایای استفاده از خمیر چاپ با اکریلیک عبارتند از:


روش
با مخلوط کردن قطعات کاملا مساوی از خمیر چاپ و اکریلیک شروع کنید. از آنجایی که رنگ‌های مختلف دارای میزان تیرگی متفاوتی هستند، هر رنگ ممکن است به نسبت متفاوتی از خمیر چاپی نیاز داشته باشد.

این مخلوط را می توان برای چندین ماه در یک ظرف در بسته نگهداری کرد. با این حال، جوهر باقی مانده را دوباره در ظرف قرار ندهید زیرا ممکن است باعث آلودگی شود. با استفاده از مقدار کمی رنگ با خمیر چاپ می توان به چاپ های شفاف درخشان دست یافت.

در صورت نیاز به زمان خشک کردن طولانی تر، می توان تا 5% کند کننده خشک کردن دریوان را به مخلوط اضافه کرد. این باید فقط در خشک ترین آب و هوا ضروری باشد.

پاک کردن
در صورت لزوم در آب ولرم با صابون بشویید. اگر جوهر روی صفحه خشک شد، صفحه را یک شب در آب صابون خیس کنید و با استفاده از یک برس نرم، صفحه را تمیز کنید. جوهر باید به راحتی حل شود.

برای چاپ سیلک روی کاغذ نیازی به خرید مجموعه دوم رنگ نیست. فقط خمیر چاپ را به طیف اکریلیک موجود خود اضافه کنید تا طیف وسیعی از جوهرهای چاپ را تولید کنید.

افزودن خمیر چاپی زمان خشک شدن اکریلیک را کاهش می دهد و اجازه می دهد صفحه ها به راحتی شسته شوند.

خمیر چاپی امکان کاهش رنگ ها را برای دستیابی به لایه بندی شفاف و رنگ های درخشان و روشن فراهم می کند.

استفاده از خمیر چاپی همراه با اکریلیک ها به این معنی است که هیچ بخار سمی و حلال ضایعاتی وجود ندارد. همه چیز را می توان در آب شست و زباله ها را روی باغ ریخت.

https://torob.com/browse/3/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D9%88-%D9%BE%D9%88%D9%84%D9%88%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87/

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

چاپ روی سطح لیوان به شما امکان تخیل و خلاقیت زیادی می دهد. صفحه ابریشم با هر لوگو یا طرحی که انتخاب می کنید به صورت یک رنگ روی لیوان چاپ می شود. مناسب برای سفارشات عمده! حتی اگر اهل نوشیدن قهوه یا چای نباشید، دائماً افرادی را در اطراف خود می بینید که در حال نوشیدن قهوه و چای هستند، به خصوص در محیط اداری.

به این ترتیب در مورد آن فکر کنید: اینجا کلیک کنید شخصی سازی لیوان ها به افزایش آگاهی از برند کمک می کند. با نمایش لوگوی شرکت شما در جلو و مرکز، شرکت شما تضمین می کند که آگاهی بیشتری از برند کسب کند. لیوان ها نه تنها هدایای عالی برای کارمندان شما هستند، بلکه می توان آنها را مجددا فروخت.

لیوان های چاپ روی صفحه
چه کسی می تواند از این کار سود ببرد؟

اجازه دهید آن را در چارچوب برای شما قرار دهیم:

به این فکر کنید که در جایی در تعطیلات هستید و می خواهید برای دوستان خود سوغاتی یا حتی یادگاری برای خود بیاورید. هر زمان که وارد یک فروشگاه سوغاتی می شوید، مطمئناً لیوان ها را پیدا خواهید کرد. بنابراین از بازی جلوتر باشید و یک لیوان سفارشی جالب برای تجارت خود بسازید!

لیوان همچنین یک کالای واقعاً کاربردی است که می تواند در یک کمپین تبلیغاتی گنجانده شود که البته به نوبه خود شناخت برند شما را تقویت می کند.

بنابراین، چه برای فروش مجدد، تبلیغات و هدایا یا صرفاً برای استفاده در خانه و محل کار، لیوان های شخصی راه حلی هستند.

لیوان های شخصی سازی شده
نوت بوک های شخصی سازی شده
مدرسه، محل کار، ابله... نوت‌بوک‌ها دائماً استفاده می‌شوند، چه متوجه شویم یا نه. آنها اغلب برای بسته های خوش آمدگویی کارمندان، هدایای هتل، کار مدرسه، یادداشت برداری در طول جلسه و تقریباً هر چیزی استفاده می شوند! بنابراین با توجه به میزان پتانسیل نوردهی در اینجا ... چرا آنها را شخصی نکنید؟

چاپ صفحه روی نوت بوک بسیار راحت است و می توانید آن را به دلخواه شخصی سازی کنید. بهترین چیز در مورد چاپ سیلک در این مورد این است که روشی اقتصادی برای چاپ لوگو و/یا طرح است. به این ترتیب، می توانید با طراحی های چشمگیر و شیک که بر روی دفترچه های شرکت شما چاپ می شود، تاثیری ماندگار بر مشتریان و شرکای خود بگذارید.

نوت بوک های شخصی ساخته شده از روش چاپ روی صفحه
تطبیق پذیری نوت بوک ها امکان بازاریابی گسترده ای را فراهم می کند:

ژورنال سفر با طراحی مقصد زیبا؟

دفترچه یادداشت دانش آموزی با نقل قول های انگیزشی؟

عکس خانواده ات برای کادو تولد مامانت؟

برای هر هدفی که ممکن است باشد، شخصی‌سازی به بهترین وجه با چاپ روی صفحه انجام می‌شود.

منبع

  • محمد محمدی