مواد خام سابلیمیشن

آرزو بر جوانان عیب نیست

مواد خام سابلیمیشن

آرزو بر جوانان عیب نیست

  • ۰
  • ۰

دیدگاه معمولی یک بزرگسال متوسط ​​در طول دهه گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

بسیاری از ما به جای نگاه کردن به بیرون و اطراف به دنیای اطراف خود، کلیک کن مستقیماً به صفحه نمایش تلفن هایمان خیره شده ایم. و سهم آمریکایی هایی که گوشی هوشمند دارند اکنون 77 درصد است.

آیا این می تواند به این معنی باشد که زمین زیر ما فرصت بزرگ بعدی برای برندسازی است؟ آیا زمان آن رسیده است که در مورد جایگاه برند خود تجدید نظر کنید؟

در اینجا در DVC، شاهد افزایشی در میزان فرش چاپی سفارشی هستیم که این روزها تولید می کنیم.

فرش چاپی سفارشی یک راه منحصر به فرد و جالب برای افزودن شخصیت به فضای شما و تکمیل طراحی شما است، خواه برای غرفه نمایشگاه تجاری بعدی، رویداد ویژه یا پروژه دکوراسیون داخلی باشد.

ما 2 نوع فرش چاپی، فرش تصعید شده رنگ و چاپ UV را ارائه می دهیم.
چاپ رنگی-sub-and-uv
فرش تصعید شده رنگ
این یک فرش کم پشت لاستیکی است که با رنگ تصعید می شود که باعث می شود رنگ ها و رنگ های روشن تر در برابر سایش و تمیز کردن مقاوم تر باشند. این تیزترین و درخشان ترین فرش ماست.

در زیر چند نمونه از فرش تصعید شده ما آورده شده است.

سفارشی-چاپ-فرش-8
سفارشی-چاپ-فرش-7
چاپ سفارشی فرش سفارشی چاپ فرش سفارشی چاپ شده فرش
فرش سفارشی چاپ شده
فرش پرینت UV
این یک فرش کم شگ است که دارای چاپ UV است. جوهر ماوراء بنفش بالای الیاف می‌نشیند، بنابراین وقتی فرش را جاروبرقی می‌کشید، خطوط پرز را می‌بینید که مانند فرش سنتی خانه‌تان عقب و جلو می‌روند.

در حالی که جوهرها و چاپ به طرز باورنکردنی دارای رنگ ثابتی هستند، زیرا روی فیبر قرار می گیرند، در نهایت با ترافیک زیاد و یا تمیز کردن فرش از بین می روند. بسیاری از مشتریان قبل از تعویض فرش، 3 تا 4 روز شلوغ نمایشگاه تجاری را از فرش خارج می کنند.

در زیر نمونه ای از فرش ماوراء بنفش چاپ شده است.

فرش سفارشی چاپ شده
آیا می خواهید در مورد فرش چاپ سفارشی ما بیشتر بدانید؟

فردیت
توانایی بیان فردیت خود در دنیایی که همه به همه چیز دسترسی دارند بسیار مهم است. بنابراین یکی از مهمترین اصول ما این است که هیچ محدودیتی برای خلاقیت قائل نشویم. و کارهای HTW به طور فزاینده ای این استاندارد را رعایت می کنند. نه فقط به این دلیل که طراحان ما دائماً در حال توسعه مجموعه های جدید هستند که به طرح های سنتی احترام می گذارند و روح عصر مدرن را نیز ارضا می کنند و طرح های آوانگارد را توسعه می دهند. ما همچنین می‌توانیم ایده‌ها و خواسته‌های مشتریان خود را در کمترین متراژ مربع معرفی کنیم - به لطف سیستم تولید انعطاف‌پذیر ما.

ما ابتدا ایده مشتری را جذب می کنیم و آن را به استودیوهای خود منتقل می کنیم، جایی که به صورت حرفه ای به طرح درخواستی تبدیل می شود. پس از توسعه دقیق طرح و رنگ‌ها در آزمایشگاه، ما کار چاپ را بر روی سیستم‌های پیشرفته مدرن خود و کار پردازش بعدی را برای مطابقت با ایده‌ها و اهداف انجام می‌دهیم. یک طبقه جدید HTW که با طراحی فردی ساخته شده است، تا زمانی که بررسی های بعدی کیفیت را تکمیل نکرده باشیم تا رضایت 100 درصدی خود و مشتری را فراهم کنیم، ارسال نمی شود.

از ایده تا محصول
مرحله 1: توضیح
شما ایده ای دارید؟ درستش کن این به شما بستگی دارد که چگونه ایده خود را ثبت کنید. یک طرح بکشید. یادداشت بردارید موادی مانند پارچه یا کاغذ را جمع آوری کنید. اما مهمتر از همه: با طراحان ما در مورد خواسته ها و ایده های خود صحبت کنید. آرم های شرکت، تصاویر و الگوهای استثنایی - ما ایده شما را منتقل می کنیم.

مرحله 2: طراحی
پس از دریافت خواسته‌ها و انتظارات شما در قالب اطلاعات جمع‌آوری‌شده، تیم طراح مجرب ما آن‌ها را خلاقانه پیاده‌سازی می‌کند، رنگ‌ها را همگام‌سازی می‌کند و چاپ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مرحله 3: برنامه ریزی
اگر توانستیم با پیش نویس خود شما را متقاعد کنیم، یک طرح فرش اصلی با کیفیت دلخواه دریافت خواهید کرد. البته، تغییر طرح و رنگ به صورت جداگانه امکان پذیر است. برای تضمین نصب بدون مشکل کف فرش و کاشی موکت، می توان یک طرح رول excat تهیه کرد.

مرحله 4: تولید
امکانات تولید مدرن ما چاپ محصول شما با کیفیت بالا است. نمونه اولیه آزمایشگاهی که تایید کردید، یک الگوی اجباری برای رنگ، طرح و کیفیت (بدون پوشش پشت) خواهد بود.

مرحله 5: محصول نهایی
تنها در صورتی که فرش تولیدی جدید شما بتواند از بررسی کیفیت عبور کند، از کارخانه ما خارج می شود.

منبع مطلب 

  • ۰۰/۰۹/۲۲
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی