مواد خام سابلیمیشن

آرزو بر جوانان عیب نیست

مواد خام سابلیمیشن

آرزو بر جوانان عیب نیست

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروز با نگاهی به آن‌ها، فکر نمی‌کنید تی‌شرت‌های پرینت‌شده دارای تاریخچه‌ای هستند که دارند. با ردیابی چندین قرن پیش، این روش با چاپ سیلک در آسیا شروع به توسعه کرد و قبل از اینکه در دهه 1960 برای تولید در بازار انبوه اقتباس شود، به شکل هنری خط نگاری در صحنه شلوغ نیویورک در دهه 30 تبدیل شد.

به سرعت به امروز بروید، و به احتمال زیاد هر تی شرتی که می بینید چاپ روی صفحه نمایش یا دیجیتال چاپ می شود. چاپ عکس روی تیشرت کلیک کنید چاپ روی لباس اگر از تفاوت بین آنها خیلی مطمئن نیستید، توضیح دهنده ما را برای بررسی سریع بررسی کنید، اما به طور خلاصه، چاپ روی صفحه به دلیل کیفیت چاپ پر جنب و جوش و توانایی در گرفتن طرح های گرافیکی مورد علاقه ما است. برای کمک به سرعت بخشیدن به شما، تاریخچه مختصری از نحوه پیدایش پیراهن‌های چاپ صفحه گردآوری کرده‌ایم.

از جایی که همه چیز شروع شد
در مورد زمان دقیق شروع این عمل اختلاف نظر وجود دارد، اما اولین تجسم‌های چاپ روی صفحه را می‌توان به چین بین سال‌های 221 پس از میلاد و سلسله سونگ که بین سال‌های 960 تا 1279 پس از میلاد روی داد، بازمی‌گردد. این روش اولیه شامل قرار دادن ابریشم بین شابلون های ساخته شده از کاغذ سخت و ضد آب بود. سپس شابلون ها به هم چسبانده شدند و رنگ می توانست از میان ابریشم در معرض دید جریان یابد و طرحی چاپ شده ایجاد کند.

در زمان آغاز قرون وسطی، چاپ روی صفحه ابریشم یک هنر مرسوم بود و در سراسر چین، ژاپن و بیشتر آسیا، با تغییرات فنی متفاوت، به کار گرفته شده بود. اگرچه این تکنیک محبوبیت جهانی پیدا نکرد، تا زمانی که مش ابریشم برای تجارت در قرن 19 در دسترس قرار گرفت. در اوایل دهه 1900، این روند در سراسر اروپا گسترش یافته بود.


علائم اولیه چاپ روی صفحه
اوایل دهه 1900
در انگلستان، ساموئل سایمون اولین کسی بود که در سال 1907 چاپ استنسیل روی صفحه ابریشم را ثبت کرد. بسیاری دیگر در همان زمان در حال ثبت اختراع برای نمونه های اولیه ماشین های چاپ امروزی بودند. در ابتدا از چاپ صفحه بیشتر برای چاپ کاغذ دیواری و گاهی پارچه های خانگی استفاده می شد. با این حال، تا دهه 1930 بود که مردم واقعاً به پتانسیل این تکنیک پی بردند، زمانی که گروهی از هنرمندان نیویورکی شروع به آزمایش چاپ روی صفحه روی کاغذ کردند و عملاً این روش را به یک رسانه کاملاً هنری تبدیل کردند. این هنرمندان بعداً به اعضای مؤسس انجمن ملی خط‌نویسی تبدیل شدند و اصطلاح «سری گرافی» را به کار بردند - کلمه‌ای مرکب از لاتین «sēricum» (به معنی ابریشم) و «graphein» یونانی (نوشتن یا کشیدن). – به منظور متمایز ساختن کاربرد صنعتی این تکنیک از کاربرد هنری آن.


کارگاه سرنویسی دهه 1940
دهه 60
چاپ روی صفحه مدرن به سه دلیل متفاوت اما به هم پیوسته، مدیون دهه 1960 است.

فن آوری
اولین مورد تغییرات تکنولوژیکی بود که در دهه 60 رخ داد، که به تولید چاپ روی صفحه کمک کرد تا با تقاضای اصلی سازگار شود. به طور خلاصه، اکنون می‌توان چاپ‌های روی صفحه را به‌طور انبوه تولید کرد، و کلید این امر مایکل واسیلانتون بود، مردی که به ساده‌سازی این فرآیند اعتبار داشت. واسیلانتون به همراه همسرش فانی، Vastex، یک عملیات چاپ صفحه منسوجات را در فیلادلفیا در سال 1960 افتتاح کرد.

برخی از اولین سفارشات آنها پیراهن بولینگ بود، و پس از اینکه واسیلانتون متوجه شد که در حال تلاش برای برآورده کردن سرعت و مقیاس تقاضای مشتریانش است، شروع به کار روی ایجاد ماشین آلات خود کرد. در میان اختراعات دیگر، Vasilanton به ثبت اختراع چاپ دوار دوار در سال 1967 ادامه داد، که موج شوک انقلابی را در صنعت ایجاد کرد: اینجا ماشینی بود که می‌توانست روی پارچه با سرعت بیشتر و حاشیه خطای کمتری نسبت به هر روش دیگری چاپ کند. (جالب است که به موازات این، ظهور چاپ لیتوی ارزان به رونق چاپ روزنامه و ظهور مطبوعات زیرزمینی منجر شد - دهه 60 اوج زمان برای دموکراتیک شدن چاپ بود.)


چاپ صفحه در استودیوی اندی وارهول
جوهر
پیشرفت های مربوط به جوهرها دومین عامل اصلی در توسعه فرآیند چاپ روی صفحه است. حتی در دهه 60، جوهرهای مبتنی بر آب هنوز تنها گزینه برای چاپ صفحه روی لباس بودند و این مانعی برای تولید انبوه بود. برای شروع، جوهرها روی لباس‌ها کمرنگ می‌شدند و خشک شدن آنها در حین چاپ زمان زیادی طول کشید. این امر کار با آنها را دشوار می کرد - آنها تمایل داشتند روی صفحه چاپ خشک شوند و لباس های تازه چاپ شده باید در حالی که هنوز مرطوب هستند با دقت بسیار مورد استفاده قرار گیرند. این فرآیند پرزحمت به این معنی بود که چاپگرهای صفحه نمایش بسیار اندک بودند، زیرا این مهارت باید از طریق کارآموزی آموخته می شد. جوهر پلاستیزول همه اینها را تغییر داد. از ذرات PVC معلق در یک نرم‌کننده تشکیل شده است، چسبناک‌تر از جوهرهای مبتنی بر آب است (بنابراین ریختن آن در شابلون‌ها آسان‌تر است) و در هنگام خشک شدن پایدارتر است و بهتر به لباس‌ها می‌چسبد که به معنای چاپ بادوام‌تر است. هر دو کیفیت فرآیند بسیار آسان‌تری را تضمین می‌کنند، بنابراین ظهور جوهر پلاستیزول، عمل چاپ روی صفحه را باز کرد و به این معنی بود که متخصصان می‌توانند با طراحی‌ها نیز آزمایش بیشتری داشته باشند.


اندی وارهول و دوستانش

چاپ های خطی
فرهنگ تقاضا ایجاد می کند
سومین عامل مهم، جو فرهنگی دهه 1960 است. دهه 60 فرهنگی بود که در وهله اول این تقاضا را تشویق کرد. امثال اندی وارهول و روی لیختنشتاین باتوم انجمن ملی خط‌نگاری را برعهده گرفتند، با چاپ‌های واضح روی صفحه‌نمایش که به ستون فقرات هنر پاپ تبدیل شد، در همین حال، صحنه موسیقی به این معنی بود که تی‌شرت‌های گروه‌های چاپ شده با صفحه نمایش گرافیکی واقعاً بلند شدند.

امروز
از گرافیک تی شرت گرفته تا کاغذ دیواری، چاپ روی صفحه در حال حاضر آنقدر فراگیر شده است که قدردانی از آن به دلیل شگفتی فنی آن تقریبا غیرممکن است. دهه 60 ممکن است لرزه‌انگیزترین زمان برای چاپ صفحه باشد، اما حتی امروز نیز به تکامل و توسعه ادامه می‌دهد. اگرچه روش اصلی در طول سال‌ها تقریباً ثابت مانده است، اما با پیشرفت فناوری‌ها، این فرآیند دستخوش تغییرات و بهینه‌سازی شده است.

دیجیتالی شدن
مانند بسیاری از چیزها، رایانه ها تغییرات بزرگی را برای فرآیند چاپ روی صفحه ایجاد کرده اند، که این روزها تمایل دارد از طریق طرح های گرافیکی ایجاد شده به صورت دیجیتالی اتفاق بیفتد، و در مورد استودیوهای چاپ متوسط ​​و بزرگتر، از طریق یک ماشین چاپ خودکار تغذیه می شود. یکی از بزرگترین تأثیرات دیجیتالی شدن بر روی چاپ صفحه نمایش مدرن، توانایی چاپ صفحات مشبک به صورت دیجیتالی است (این ویدیو توضیح تصویری جالبی است از اینکه چگونه اثر هنری شما از طریق یک چاپگر دیجیتال به صفحه چاپ صفحه تبدیل می شود.)

اگر می‌خواهید با آماده‌سازی آثار هنری برای چاپ روی صفحه آشنا شوید، توضیح‌دهنده‌ای تهیه کرده‌ایم که می‌توانید بررسی کنید.

بیشتر

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید مانند شخصیت انیمه مورد علاقه خود لباس بپوشید، می توانید لباس های انیمیشنی خود را در Animal Crossing بسازید. محبوب ترین شخصیت های انیمه Sailor Moon، Senshi، Naruto و Dragon Ball Z هستند و به این ترتیب، شما نیز می توانید مانند آنها لباس بپوشید! فقط از تخیل خود استفاده کنید و خلاق باشید. طرح هایی که ایجاد می کنید را می توانید روی هر نوع لباسی در بازی از جمله کفش های ورزشی مورد علاقه تان بپوشید.

فهرست مطالب
ماه ملوان
سنشی
ناروتو
دراگون بال Z
لباس های ناروتو
لباس های ناروتو در Animal Crossing: New Horizons
ماه ملوان
اگر از طرفداران انیمه هستید، ویژگی جدید حرفه ای طراحی در Animal Crossing را دوست خواهید داشت. تیشرت طرح انیمه کلیک کنید تیشرت انیمه این به شما امکان می دهد طرح های منحصر به فرد خود و همچنین کدهای لباس را برای استفاده در شکار حشرات خطرناک بسازید. ژانر انیمه فوق‌العاده محبوب است و دلیلی ندارد که نتوانید به عنوان یکی از شخصیت‌های مورد علاقه خود به عنوان انیمه بازی کنید. ایجاد لباس های خود یک راه عالی برای متمایز کردن آواتار خود از بین جمعیت است!

برای ساختن لباس منحصر به فرد خود، به یک گوشی هوشمند یا NookPhone با برنامه Nintendo Switch Online نیاز دارید. شما همچنین به یک اسکنر کد QR NookLink نیاز دارید که به شما امکان می دهد طرح ها را اسکن کرده و آنها را در بازی قرار دهید. روش های زیادی برای ساخت لباس انیمه در Animal Crossing وجود دارد و راه های زیادی برای شخصی سازی ظاهر و ظاهر شما وجود دارد. در اینجا ایده هایی برای لباس هایی وجود دارد که می توانید بسازید!

سنشی
اگر می خواهید در Animal Crossing لباس هایی با تم انیمیشن بپوشید، به جای درستی آمده اید. طرفداران Animal Crossing خوشحال خواهند شد که بدانند این بازی دارای تعدادی لباس منحصر به فرد برای انتخاب است. برای شروع، یک پیراهن بیاکویا (یکی از نمادین ترین شخصیت های شونن در تمام دوران) را امتحان کنید. همچنین می توانید هدبندهای برگ و نمادهای ژاکت را دانلود کنید یا لباس خود را بسازید.

لباس های الهام گرفته از انیمیشن در Animal Crossing به راحتی ایجاد و پوشیدن می شوند. ابزار طراحی آسان بازی ساخت لباس هایی با مبهم ترین طرح ها را آسان می کند. ویژگی طراحی حرفه ای به بازیکنان اجازه می دهد تا به دخترانی جادویی تبدیل شوند و همچنین می توانند از کدهای لباس برای شکار حشرات خطرناک استفاده کنند. و از آنجایی که این بازی طرفداران زیادی دارد، ایجاد لباس های شخصی خود راهی سرگرم کننده برای بیان یک بیانیه در حین بازی است.

 

 https://sociallawy.com/story2120577/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://thesocialroi.com/story2086248/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://socialdosa.com/story2190650/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://throbsocial.com/story2199116/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://sound-social.com/story2200975/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://bbsocialclub.com/story2116454/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://dftsocial.com/story13107185/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://socialevity.com/story2220903/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://nimmansocial.com/story2081433/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://socialrator.com/story2250607/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://socialskates.com/story13085258/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://social-lyft.com/story2208688/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://socials360.com/story2223856/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87 https://socialwoot.com/story2087949/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9

%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://bookmarknap.com/story2104361/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://bookmarkinglive.com/story13086742/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://bookmarkmiracle.com/story2190096/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://bookmarkcork.com/story13098724/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://bookmarkedblog.com/story12981547/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://bookmarkspy.com/story2084865/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://bookmarkvids.com/story13142467/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://lingeriebookmark.com/story2164050/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://bookmarkshut.com/story13045026/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://fellowfavorite.com/story13093476/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://rotatesites.com/story13071165/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://hubwebsites.com/story2066489/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://binksites.com/story2132291/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://telebookmarks.com/story2184645/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://sitesrow.com/story2142463/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://mysitesname.com/story2183011/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://sites2000.com/story2071166/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://thejillist.com/story2110137/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://toplistar.com/story2177456/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://fatallisto.com/story2060291/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://kingslists.com/story13129837/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://worldlistpro.com/story2236875/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://health-lists.com/story13042558/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://webcastlist.com/story13015188/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://sirketlist.com/story2190528/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://listfav.com/story13062609/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://classifylist.com/story13111639/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://icelisting.com/story13017130/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://210list.com/story13040727/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://hylistings.com/story13080591/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://wiishlist.com/story13076020/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://travialist.com/story2098102/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87

 https://wearethelist.com/story2221576/%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%8787

 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

CycleGAN [43]: CycleGAN یک روش معمولی برای ترجمه تصویر به تصویر بدون جفت است. ما آن را با در نظر گرفتن مجموعه داده خود به عنوان جفت نشده و به دنبال اجرای رسمی آن با اندازه دسته ای 1 آموزش دادیم.

انتقال دامنه در سطح پیکسل (PLDT) [41]: PLDT با اندازه دسته ای 128 آموزش داده شد. از آنجایی که وضوح خروجی های PLDT در ابتدا 64 × 64 بود، با استفاده از درون یابی دو مکعبی بر اساس 4 × 4 به 256 × 256 بزرگ شد. پیکسل ها

Pix2pix [11]: pix2pix با اندازه دسته ای 1 با استفاده از پیاده سازی رسمی آن آموزش داده شد.

pix2pixHD [37]: pix2pixHD با اندازه دسته ای 16 و وضوح 256 × 256 با استفاده از اجرای رسمی آن آموزش داده شد.

SPADE [25]: SPADE یک روش پیشرفته ترجمه تصویر به تصویر با لایه های عادی سازی شرطی است. برای مقایسه منصفانه، ما آن را تغییر دادیم تا با نقشه‌های تقسیم‌بندی معنایی، بلکه با تصاویر ورودی‌مان کار کند. تیشرت های انیمه ای  بیشتر بخوانید تیشرت انیمه ای با استفاده از اجرای رسمی آن با اندازه دسته ای 1 آموزش داده شد.

همه GAN ها با استفاده از تقویت داده های مشابه ما آموزش داده شدند. جدول 3 مقایسه ای را با روش های مرسوم ترجمه تصویر به تصویر از نظر FID، FIDfashion، LPIPS و تعداد پارامترهای استفاده شده در مولد هر مدل نشان می دهد. توجه داشته باشید که تفاوت بین خط مبنا در جدول 2 (a) و pix2pix در جدول 3 این است که آیا از رویکرد کالیبراسیون مجموعه داده پیشنهادی استفاده شده است یا خیر. همانطور که نشان داده شد، روش ما در همه اندازه‌ها عملکرد بهتری داشت. PLDT از دست دادن L1 نداشت و تمرین آن ناپایدار بود. اگرچه pix2pixHD نسخه پیشرفته pix2pix است، اما از برازش بیش از حد رنج می برد و نتوانست تصاویری با کیفیت بالا تولید کند. SPADE بر اساس نرمال سازی نمونه است و نیاز به یادگیری 92.06 میلیون پارامتر از ژنراتور خود دارد، که به مقدار زیادی زمان آموزش در محیط محاسباتی ما نیاز دارد. ما همچنین از نمرات FIDfashion دریافتیم که تصاویر تولید شده توسط SPADE از نظر ویژگی‌های بصری مرتبط با مد با تصاویر GT آن‌ها سازگاری کمتری دارند تا تصاویر تولید شده توسط روش ما، که دلالت بر نیاز به ساخت استراتژی‌های انتقال دامنه برای استفاده از SPADE در ما دارد. وظیفه.

جدول 3 مقایسه های کمی با روش های مرسوم
جدول اندازه کامل
شکل 11
شکل 11
مقایسه با روش های مرسوم ترجمه تصویر به تصویر GT مخفف "واقعیت زمین" است. (تصاویر ورودی عبارتند از: Asaka Karin, Love Live! School Idol Festival؛ Jin, Samurai Champloo؛ Shirakiin Ririchiyo, Inu×Boku SS؛ Sonoda Umi, Love Live! Sunshine!!؛ و Kirito, Sword Art Online)

تصویر در اندازه کامل
شکل 11 نتایج تولید تصویر لباس را نشان می دهد که با روش پیشنهادی و روش های مرسوم برای پنج تصویر آزمایشی به دست آمده است. شخصیت‌های این تصاویر آزمایشی لباس‌های متنوع و پیچیده به تن داشتند. CycleGAN نتوانست تصاویر واقعی لباس را تولید کند، که نشان دهنده دشواری در نظر گرفتن وظیفه ما به عنوان یک کار جفت نشده است و سودمندی رویکرد خودکار ما برای ساخت مجموعه داده های جفتی را تأیید می کند. ما همچنین دریافتیم که روش‌های مرسوم تمایل به نقاشی تصاویر با بافت‌های صاف دارند و اشکال دقیق لباس‌های انیمه ورودی را منعکس نمی‌کنند. متمایزکنندگان آنها در یافتن مطابقت بین تصاویر انیمه ورودی و تصاویر لباس خروجی مشکل داشتند زیرا این دو حوزه از نظر تعادل بدن، حالت ها و شکل ها به طور قابل توجهی متفاوت هستند. با این حال، روش پیشنهادی به طور موثر تصاویر واقعی‌تر و ریزدانه‌تری نسبت به روش‌های معمولی تولید می‌کند. از دست دادن ثبات ورودی ما، مطابقت بین تصاویر جفت شده را از طریق تطبیق ویژگی در لایه‌های میانی پیدا کرد، که شکل لباس‌های تولید شده را شبیه به لباس‌های انیمه متناظرشان می‌کرد. مدل از پیش آموزش‌دیده ما، که در وب موجود است، نشان داد که می‌تواند چنین تصاویر لباسی را برای هر تصویر شخصیت انیمیشنی تولید کند. توجه داشته باشید که روش پیشنهادی نه تنها تصاویر چند کانالی مانند تصاویر رنگی RGB، بلکه تصاویر با مقیاس خاکستری را نیز می پذیرد. آزمایش‌های اولیه ما، که نتایج دقیق آن به دلیل محدودیت‌های فضا نشان داده نشده است، تأیید کرد که روش پیشنهادی بهتر از روش‌های معمولی عمل می‌کند، حتی در هنگام تبدیل تمام تصاویر موجود در مجموعه داده به مقیاس خاکستری.

نتیجه گیری و کار بیشتر
این مقاله روش جدیدی را برای ترجمه تصاویر شخصیت انیمه به تصاویر لباس پیشنهاد می‌کند تا ایجاد لباس‌های کازپلی را تسهیل کند. ما ابتدا یک رویکرد برای ساختن یک مجموعه داده تمیز و جفت شده برای وظیفه خود شرح دادیم. سپس، یک معماری جدید GAN مجهز به چندین تکنیک برای پل زدن انیمه و لباس واقعی و بهبود کیفیت تصویر تولید شده ارائه کردیم. آزمایش‌های انجام‌شده با استفاده از مجموعه داده ما نشان داد که GAN پیشنهادی از نظر FID، FID متمرکز بر مد و LPIPS بهتر از چندین روش موجود عمل می‌کند. ما همچنین نشان دادیم که تصاویر تولید شده توسط روش پیشنهادی واقعی‌تر از تصاویر تولید شده توسط روش‌های مرسوم با استفاده از پنج تصویر آزمایشی بودند. به طور خاص، ما متوجه شدیم که یک روش ترجمه تصویر به تصویر جفت نشده در تولید تصاویر لباس پوشیدنی مورد نظر شکست خورده است و اهمیت ساخت یک جفت را تایید می کند.

مجموعه داده d برای پل زدن دو دامنه مختلف.

روش ما هنوز جای پیشرفت دارد. اگرچه کالیبراسیون مجموعه داده ما برای آموزش GAN موثر بود، اما ممکن است در تصاویر پر سر و صدا وجود داشته باشد. افت سازگاری ورودی پیشنهادی بر اساس از دست دادن L1 بین یک شخصیت انیمه ورودی و تصویر لباس سنتز شده آن محاسبه شد، با فرض اینکه نسبت بدن شخصیت‌ها در تمام تصاویر آموزشی نسبتاً ثابت باشد. اگر صورت یا سر یک کاراکتر در تصویر ورودی به طور قابل توجهی بزرگتر از لباس آن باشد (به عنوان مثال، Hello KittyFootnote5)، ژنراتور فعلی ممکن است تصویر لباس مربوطه را تولید نکند: رنگ و شکل لباس تحت تأثیر صورت یا سر قرار می گیرد. . ما قصد داریم یک رویکرد پیچیده‌تر ایجاد کنیم که مطابقت سطح پیکسل بین ورودی‌ها و خروجی‌ها را در نظر می‌گیرد، و قصد داریم نحوه تغییر شکل بدن یک کاراکتر ورودی را برای سازگاری در کل مجموعه داده بررسی کنیم.

یادداشت
https://github.com/tan5o/anime2clothing

لطفاً توجه داشته باشید که این نام متریک "شباهت" است، اما هر چه کوچکتر باشد، بیشتر شبیه است.

http://mmlab.ie.cuhk.edu.hk/projects/DeepFashion/AttributePrediction.html

آموزش ما در (b) (یعنی فقط اضافه کردن طرح درشت به ریز) ناپایدار شد، بنابراین عادی سازی نمونه تمایزکننده [35] را به نرخ یادگیری مساوی [13] تغییر دادیم تا آموزش (b) را تثبیت کنیم. ما این تنظیم را در (c) لغو کردیم.

https://www.sanrio.co.jp/character/hellokitty/

منابع
مجموعه داده های MyAnimeList Azathoth (2018): شامل 300 هزار کاربر، 14 هزار متادیتا انیمه و 80 میلیون است. رتبه بندی از MyAnimeList.net. https://www.kaggle.com/azathoth42/myanimelist. مشاهده شده در 19 آگوست 2020

Chen Y، Wang Z، Peng Y، Zhang Z، Yu G، Sun J (2018) شبکه هرمی آبشاری برای تخمین حالت چند نفره. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در بینایی کامپیوتری و تشخیص الگو، صفحات 7103-7112

Cheng W-H، Song S، Chen C-Y، Hidayati SC، Liu J (2020) Fashion Meets Computer Vision: A Survey. arXiv:2003.13988

Ci Y, Ma X, Wang Z, Li H, Luo Z (2018) رنگ‌آمیزی هنری خط انیمه عمیق با شبکه‌های خصمانه مشروط توسط کاربر. در: مجموعه مقالات بیست و ششمین کنفرانس بین المللی ACM در چند رسانه ای، صفحات 1536-1544

پایگاه داده توصیه‌های انیمه CooperUnion (2016): داده‌های توصیه‌ای از 76000 کاربر در myanimelist.net. https://www.kaggle.com/CooperUnion/anime-recommendations-database. مشاهده شده در 19 آگوست 2020

Cordts M، Omran M، Ramos S، Rehfeld T، Enzweiler M، Benenson R، Franke U، Roth S، Schiele B (2016) مجموعه داده‌های Cityscapes برای درک معنایی صحنه شهری. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در مورد دید رایانه و تشخیص الگو، صفحات 3213-3223

Goodfellow I, Pouget-Abadie J, Mirza M, Xu B, Warde-Farley D, Ozair S, Courville A, Bengio Y (2014) Generative Adversarial Nets. در: پیشرفت در سیستم های پردازش اطلاعات عصبی، صفحات 2672-2680

Hamada K، Tachibana K، Li T، Honda H، Uchida Y (2018) نسل انیمه با وضوح بالا با ساختار پیشرو-شبکه‌های متخاصم مولد مشروط. در: کنفرانس اروپایی بینایی کامپیوتر. اسپرینگر، صص 67-74

Han X، Wu Z، Wu Z، Yu R، Davis L S (2018) Viton: یک شبکه آزمایشی مجازی مبتنی بر تصویر. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در مورد دید رایانه و تشخیص الگو، صفحات 7543-7552

Heusel M، Ramsauer H، Unterthiner T، Nessler B، Hochreiter S (2017) GAN های آموزش دیده توسط یک قانون به روز رسانی دو مقیاس زمانی به یک تعادل نش محلی همگرا می شوند. در: پیشرفت‌ها در سیستم‌های پردازش اطلاعات عصبی، صفحات 6626-6637

Isola P, Zhu J-Y, Zhou T, Efros A A (2017) ترجمه تصویر به تصویر با شبکه های متخاصم شرطی. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در مورد بینایی کامپیوتری و تشخیص الگو، صفحات 1125-1134

Jin Y، Zhang J، Li M، Tian Y، Zhu H، Fang Z (2017) به سوی ایجاد خودکار شخصیت‌های انیمه با شبکه‌های متخاصم مولد. arXiv:1708.05509

Karras T، Aila T، Laine S، Lehtinen J (2017) رشد پیشرونده GAN ها برای بهبود کیفیت، ثبات و تنوع. arXiv:1710.10196

Kingma DP، Ba J (2014) Adam: A Method for Stochastic Optimization. arXiv:1412.6980

Krizhevsky A, Sutskever I, Hinton G E (2012) طبقه بندی ImageNet با شبکه های عصبی پیچیده عمیق. در: پیشرفت‌ها در سیستم‌های پردازش اطلاعات عصبی، صفحات 1097-1105

Kwon Y، Kim S، Yoo D، Yoon S-E (2019) تولید تصویر لباس‌های درشت به ریز با GAN شرطی ساخته شده به تدریج. در: چهاردهمین کنفرانس بین المللی تئوری و کاربردهای بینایی رایانه، انتشارات SCITPRESS-علوم و فناوری، صص 83–90

Li V (2018) FashionAI KeyPoint Detection Challenge Keras. https://github.com/yuanyuanli85/FashionAI_KeyPoint_Detection_Challenge_Keras. مشاهده شده در 19 آگوست 2020

Liu W، Anguelov D، Erhan D، Szegedy C، Reed S، Fu C-Y، Berg AC (2016) SSD: Single Shot Multibox Detector. در: کنفرانس اروپایی بینایی کامپیوتر. اسپرینگر، ص 21-37

Liu Z, Luo P, Qiu S, X, Tang X (2016) DeepFashion: قدرت تشخیص و بازیابی لباس های قوی با حاشیه نویسی های غنی. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در Comp

بینایی رحم و تشخیص الگو (CVPR)، صفحات 1096-1104

lltcggie (2018) Waifu2x-Caffe. https://github.com/lltcggie/waifu2x-caffe. (آخرین دسترسی: 19/08/2020)

Long J, Shelhamer E, Darrell T (2015) شبکه های کاملاً پیچیده برای تقسیم بندی معنایی. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در مورد دید رایانه و تشخیص الگو، صفحات 3431-3440

Mao X، Li Q، Xie H، Lau RY، Wang Z، Paul Smoley S (2017) شبکه‌های متخاصم مولد حداقل مربعات. در: مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی IEEE در بینایی کامپیوتر، صفحات 2794-2802

میرزا ام، اوسیندرو اس (2014) شبکه های متخاصم مولد مشروط. arXiv:1411.1784

Miyato T، Kataoka T، Koyama M، Yoshida Y (2018) عادی سازی طیفی برای شبکه های متخاصم مولد. arXiv:1802.05957

Park T، Liu M-Y، T-C، Zhu J-Y (2019) ترکیب تصویر معنایی با عادی سازی فضایی-تطبیقی. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در بینایی کامپیوتری و تشخیص الگو، صفحات 2337-2346

ripobi-tan (2016) DupFileEliminator. https://www.vector.co.jp/soft/winnt/util/se492140.html. مشاهده شده در 19 آگوست 2020

Ronneberger O, Fischer P, Brox T (2015) U-Net: Convolutional Networks for Biomedical Image Segmentation. در: کنفرانس بین المللی محاسبات تصویر پزشکی و مداخله به کمک کامپیوتر. اسپرینگر، ص 234-241

Royer A, Bousmalis K, Gouws S, Bertsch F, Mosseri I, Cole F, Murphy K (2020) XGAN: ترجمه تصویر به تصویر بدون نظارت برای نگاشتهای چند به چند. در: تطبیق دامنه برای درک بصری. اسپرینگر، ص 33-49

Salimans T، Goodfellow I، Zaremba W، Cheung V، Radford A، Chen X (2016) تکنیک های بهبود یافته برای آموزش GAN ها. در: پیشرفت در سیستم های پردازش اطلاعات عصبی، صفحات 2234-2242

Shocher A, Bagon S, Isola P, Iranian M (2018) InGAN: گرفتن و نقشه برداری مجدد "DNA" یک تصویر طبیعی. arXiv:1812.00231

Shorten C, Khoshgoftaar TM (2019) A Survey on Image Augmentation Data for Deep Learning. J Big Data 6(1):60

مقاله
 
Google Scholar
 

Simonyan K, Zisserman A (2014) شبکه های پیچیده بسیار عمیق برای تشخیص تصویر در مقیاس بزرگ. arXiv:1409.1556

Szegedy C, Vanhoucke V, Ioffe S, Shlens J, Wojna Z (2016) بازاندیشی در معماری آغازین برای بینایی کامپیوتری. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در بینایی کامپیوتری و تشخیص الگو، صفحات 2818-2826

Tang H, Xu D, Sebe N, Yan Y (2019) شبکه‌های متخاصم مولد با هدایت برای ترجمه تصویر به تصویر بدون نظارت. arXiv:1903.12296

Ulyanov D, Vedaldi A, Lempitsky V (2017) بهبود شبکه‌های بافت: به حداکثر رساندن کیفیت و تنوع در سبک‌سازی پیش‌خور و سنتز بافت. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در بینایی کامپیوتری و تشخیص الگو، صفحات 6924-6932

Vijayanarasimhan S، Grauman K (2011) یادگیری مقوله بصری فعال حساس به هزینه. Int J Comput Vis 91 (1): 24-44

مقاله
 
Google Scholar
 

Wang T-C، Liu M-Y، Zhu J-Y، Tao A، Kautz J، Catanzaro B (2018) ترکیب تصویر با وضوح بالا و دستکاری معنایی با GANهای شرطی. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در مورد دید کامپیوتری و تشخیص الگو، صفحات 8798-8807

WCS Inc. (2019) WCS چیست؟. https://en.worldcosplaysummit.jp/championship2019-about. 24 مه 2020

Wu W، Cao K، Li C، Qian C، Loy CC (2019) Transgaga: Geometry-Aware Unsupervised Image-to-Image translation. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در بینایی کامپیوتری و تشخیص الگو، صفحات 8012-8021

Wu Z، Lin G، Tao Q، Cai J (2019) M2E-Try On Net: Fashion from Model to Everyone. در: مجموعه مقالات بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی ACM در زمینه چند رسانه ای، صفحات 293–301

Yoo D، Kim N، Park S، Paek AS، Kweon IS (2016) انتقال دامنه در سطح پیکسل. در: کنفرانس اروپایی بینایی کامپیوتر. اسپرینگر، ص 517-532

Zhang R، Isola P، Efros AA، Shechtman E، Wang O (2018) اثربخشی غیرمنطقی ویژگی‌های عمیق به عنوان یک معیار ادراکی. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در بینایی کامپیوتری و تشخیص الگو، صفحات 586-595

Zhu J-Y، Park T، Isola P، Efros AA (2017) ترجمه بدون جفت تصویر به تصویر با استفاده از شبکه‌های متخاصم سازگار با چرخه. در: مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی IEEE در بینایی کامپیوتر، صفحات 2223-2232

Zhu S، Urtasun R، Fidler S، Lin D، Change Loy C (2017) خودتان پرادا باشید: ترکیب مد با انسجام ساختاری. در: مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی IEEE در بینایی کامپیوتر، صفحات 1680-1688

Zou X، Kong X، Wong W، Wang C، Liu Y، Cao Y (2019) FashionAI: مجموعه داده سلسله مراتبی برای درک مد. در: مجموعه مقالات کنفرانس IEEE در کارگاه های آموزشی بینایی کامپیوتری و تشخیص الگو، صفحات 296-304

لینک سایت منبع

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

پوشیدن لباس برای افراد معمولی است، خواه آنها افراد واقعی باشند یا روی کاغذ کشیده شده باشند. با این حال، عبور از اصول اولیه لباس‌هایی که روی بدن فرد قرار می‌گیرند، می‌تواند دشوار باشد - و هنگام کشیدن نقاشی دختران دشوارتر می‌شود، زیرا بدن آن‌ها تمایل به انحنا دارد و باعث می‌شود پارچه به‌طور متفاوتی قرار بگیرد. خرید تیشرت طرح انیمه کلیک کنید تیشرت طرح انیمه شما نمی توانید برای همیشه به کشیدن لباس های تخت بچسبید، بنابراین بهتر است یاد بگیرید که چگونه لباس های دختران انیمه بکشید.


قسمت
1
مبانی پوشاک دانلود مقاله
تصویری با عنوان طراحی انیمه لباس دخترانه مرحله 1
1
بدانید که چگونه پارچه ها روی فرم ها قرار می گیرند. پارچه‌ها به هر چیزی که روی آن تکیه می‌کنند «آب نمی‌شوند» - آنها به راحتی آویزان می‌شوند. به خاطر داشته باشید که پارچه ای که روی یک کره قرار می گیرد، شکل متفاوتی با پارچه ای که روی یک مکعب قرار می گیرد، خواهد داشت. هر زمان که شک دارید، فقط به آنچه در زیر پارچه نهفته است فکر کنید.
تصویری با عنوان طراحی انیمه لباس دخترانه مرحله 2
2
چهره زن را بشناسید به طور کلیشه ای، بدن زنان تمایل دارد به شکل "ساعت شنی" با پاهای بلند و سینه های بزرگ باشد. در زندگی واقعی اینطور نیست - بدن هر کسی متفاوت است! با این حال، صرف نظر از شکل دختر، بدن زن با بدن مرد از این نظر متفاوت است که بدن مرد زاویه دارتر و صاف تر است، در حالی که بدن زن تمایل دارد کمتر تیز به نظر برسد.
تصویری با عنوان نقاشی انیمه لباس دخترانه مرحله 3
3
بدانید که لباس ها چگونه روی فیگورهای زنانه کار می کنند. لباس ها تحت تاثیر اندازه و شکل بدن هستند. به عنوان مثال، اگر یک دختر کوچک ژاکتی بپوشد که چند سایز برای او بزرگتر است، این امر آشکار است که آستین ها از دستانش آویزان شده است. سینه ها همچنین می توانند روی لباس تأثیر بگذارند - اندازه سینه بزرگ می تواند باعث شود پیراهن مناسب نباشد و به اندازه بزرگتر برای دختر نیاز دارد.
تصویری با عنوان نقاشی انیمه لباس دخترانه مرحله 4
4
با لباس و چین و چروک آشنا شوید. هنگامی که لباس یا مواد لباس بدن یک فرد را می‌پیچد، همیشه علائمی نشان می‌دهد که نشان می‌دهد جسمی را با اشکال، حرکات یا چسبندگی‌های متعدد می‌پوشاند. این علائم همان چیزی است که ما به آن چین و چروک می گوییم.
تصویری با عنوان نقاشی انیمه لباس دخترانه مرحله 5
5
با مواد لباس معمولی آشنا شوید. نوع مواد استفاده شده بر ظاهر لباس تأثیر می گذارد. برخی از لباس ها نرم و نازک و برخی دیگر ضخیم و سفت هستند.
تصویری با عنوان طراحی انیمه لباس دخترانه مرحله 6
6
سایر مواد لباس را بررسی کنید. لباس های دیگر کاملاً از نظر فرم و بافت منحصر به فرد هستند. همچنین ممکن است این مواد بسته به زمان یا هدفی که ایجاد شده است متفاوت باشد، مانند لباس‌های تاریخی، لباس‌های مدرن، آینده‌نگر یا فانتزی.
تصویری با عنوان طراحی انیمه لباس دخترانه مرحله 7
7
رفتار لباس را در عمل مطالعه کنید. لباس‌ها فقط آویزان نمی‌شوند، بلکه با شخصی که آنها را می‌پوشد حرکت می‌کنند. بسته به نوع لباس، موادی که از آن ساخته شده است، عملی که دختر انجام می دهد و اینکه آیا باد باید آن را به حرکت درآورد یا خیر، لباس به روش های مختلف جابجا و چروک می شود.

قسمت
2
Stylesدانلود مقاله
تصویری با عنوان طراحی انیمه لباس دخترانه مرحله 8
1
لباس مناسب انتخاب کنید. در نظر بگیرید که چه چیزی می توانید بکشید و همچنین دوست دارید دختر انیمه شما چگونه ظاهر شود. همچنین شخصیت شخصیت را در نظر داشته باشید - دختری که قرار است تاریک و مرموز باشد قرار نیست یک سری زواید بپوشد!
تصویری با عنوان طراحی انیمه لباس دخترانه مرحله نهم
2
کشیدن لباس فرم مدرسه را امتحان کنید. بسته به نوع مدرسه ای که دختر شما در آن تحصیل می کند، ممکن است انواع مختلفی از لباس فرم بپوشد.
فوکوی کلیشه‌ای ملوانی که اغلب در انیمیشن‌ها دیده می‌شود، که به آن لباس ملوان یا سیفوکو نیز می‌گویند، شامل یک پیراهن سفید با دامن، با یقه ملوانی روی پیراهن و نوعی کراوات است. در انیمه و مانگا، اکثر فوکوهای ملوانی با دامن‌های نسبتاً کوتاه به تصویر کشیده می‌شوند - با این حال، دامن‌های لباس فوکو ملوان در واقع معمولاً بلندتر از زانو هستند. آنها معمولاً کوتاه‌تر به تصویر کشیده می‌شوند، زیرا بسیاری از دختران ژاپنی دامن‌های خود را به سمت کمر می‌چرخانند و ظاهر دامن کوتاه‌تری را به وجود می‌آورند. اینها اغلب در مدارس راهنمایی دیده می شوند، اگرچه برخی از دبیرستان ها از آنها استفاده می کنند.
دبیرستان‌های ژاپن به تدریج به یونیفرم‌هایی به سبک غربی می‌روند که شامل یک پیراهن ساده، دامن یا شلوار، کراوات و کت بلیزر است. باز هم، دامن ها کوتاه نیستند - آنها را تا کرده اند!
یونیفرم های باشگاه معمولا یک رنگ هستند، معمولا چیزی مانند مشکی یا آبی سرمه ای. لباس تابستانی معمولاً از یک جفت شورت و یک پیراهن آستین کوتاه تشکیل شده است. یونیفرم های زمستانی معمولا بلندتر و دارای ژاکت هستند. بسته به مدرسه، روی لباس ممکن است نام صاحبش با کانجی یا کاتاکانا نوشته شده باشد. با این حال، کاتاکانا معمولا برای دانش آموزان با نام های خارجی رزرو می شود.
کفش‌هایی که دانش‌آموزان در خارج از منزل می‌پوشند، معمولاً یک جفت کفش راحتی مشکی یا قهوه‌ای تیره هستند. با این حال، مدارس ژاپنی از دانش‌آموزان می‌خواهند که اواباکی یا یک جفت دمپایی نرم برای پوشیدن در داخل خانه تغییر دهند. ظاهر اواباکی از مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت است، اما آنها می توانند ظاهری مانند کفش های معمولی بدون کفی لاستیکی داشته باشند.
تصویری با عنوان طراحی انیمه لباس دخترانه مرحله 10
3
سعی کنید لباس راحتی بکشید. "پارچه معمولیing" را می توان به عنوان چیزی تعریف کرد که معمولاً در آن خانه را ترک می کنید، یا اکثر مردم را در حال قدم زدن در آن می بینید - به عنوان مثال، شلوار جین و ژاکت در ماه های زمستان، یا شورت و تی شرت در ماه های تابستان. به یاد داشته باشید که برخی از افراد دارای سبک های خاصی هستند و برخی از سبک ها، مانند مدهای لولیتا، لباس غیررسمی در نظر گرفته نمی شوند.
آیا او استایل های زیبا می پوشد؟ سبک‌هایی که «ناز» در نظر گرفته می‌شوند، معمولاً لباس‌هایی هستند که رنگ‌های «دخترانه» مانند صورتی، بنفش، و آبی بچه‌گانه، با ژله‌ها یا زواید، و همچنین پاپیون‌ها - چه روی لباس‌ها یا روی موهای او هستند. اگر او دامن یا لباس بپوشد، احتمالاً کمی به پهلوها پف می کند.
اگر دختر شما مدگرا باشد چه؟ انواع مختلفی از لباس وجود دارد که می توانید او را در آن بکشید! لباس‌ها و دامن‌های کوتاه، شلوارک، ژاکت‌های پشمی یا ژاکت‌ها، تی‌شرت‌های طراحی زیبا - امکانات بی‌پایان است. فقط مطمئن شوید که هر چیزی که او می پوشد با هم خوب به نظر می رسد، در غیر این صورت او بیشتر شبیه یک غرق قطار مد خواهد بود تا یک مد لباس!
اگر او یک پسر بچه است، می توانید او را در چیزی مانند یک شلوار جین تیره قرار دهید و یک تی شرت بازی ویدیویی می تواند معجزه کند. به خاطر داشته باشید که اکثر پسر بچه ها برای ظاهر خود تلاش زیادی نمی کنند و اکثر آنها دامن نمی پوشند.
ظاهر گشاد را امتحان کنید. اگر دختر شما یک گیمر است، تا حدودی تنها است، یا به راحتی به ظاهر زیبا اهمیت می دهد، سعی کنید لباس های گشاد مانند یک ژاکت یا پیراهن سایز بزرگ و یک شلوار جین گشاد، یا یک دامن بزرگ با تاپ گشاد بپوشانید. . کفش هایی که به خوبی با این نوع استایل مطابقت دارند، کفش های کتانی با نام تجاری مانند Converse یا Vans هستند.
تصویری با عنوان طراحی لباس دخترانه انیمیشن مرحله یازدهم
4
سعی کنید لباس خواب بکشید. مگر اینکه دختر شما فقط با لباس هایش بخوابد، راه های مختلفی برای داشتن لباس برای رختخواب وجود دارد.
چیزهایی مانند لباس خواب تمایل دارند صاف آویزان شوند، به خصوص اگر مواد تا حدودی ضخیم باشند. پیراهن‌های بزرگ معمولاً همین کار را انجام می‌دهند، اما حرکتشان متفاوت از لباس خواب است - لباس‌های شب بیشتر از پیراهن‌ها «چرخ‌اند».
لباس خواب معمولی در اصل شلوار و پیراهن است. بسته به نوع لباس خواب، پیراهن می تواند آستین بلند، آستین کوتاه، دکمه دار، فلانل، چاپ روی آن یا ساده باشد. به طور کلی، شلوارها یا کوتاه یا بلند هستند و شلوارهای بلندتر بیشتر از تزئیناتی مانند شلوار بر روی آنها چاپ می شود.
تصویری با عنوان نقاشی انیمه لباس دخترانه مرحله 12
5
سعی کنید لباس های رسمی غربی را بکشید. لباس رسمی در غرب اغلب به چیزهایی مانند لباس و لباس عروس اشاره دارد. با این حال، در ژاپن، لباس های رسمی چیزهایی مانند کیمونو هستند و در بخش دیگری پوشش داده می شوند.
به طور معمول، دختران انیمیشن زمانی که سعی می کنند رسمی باشند اما سنتی نباشند، لباس های بلندتر می پوشند. این لباس ها می توانند مانند لباس های مجلسی یا لباس عروس باشند - که همه در انواع متفاوت هستند!
در ژاپن، عدم تطابق معمولاً مورد اخم قرار می‌گیرد، اما اگر می‌خواهید، سعی کنید دخترتان را با لباس عروس بکشید.
تصویری با عنوان نقاشی انیمه لباس دخترانه مرحله 13
6
سعی کنید لباس های سنتی ژاپنی را بکشید. لباس های سنتی ژاپنی لباس هایی مانند کیمونو و یوکاتا هستند. قبل از کشیدن لباس، مطمئن شوید که تفاوت بین تمام لباس ها را می دانید.
هنگام کشیدن چین های کیمونو مراقب باشید. کیمونو همیشه سمت چپ روی راست پیچیده می شود، مگر اینکه به مراسم تشییع جنازه بروید!
تصویری با عنوان طراحی لباس دخترانه انیمیشن مرحله 14
7
سعی کنید مدهای بسیار "آنجا" را ترسیم کنید. همه دوست ندارند با جامعه مطابقت داشته باشند - پس چرا دختر شما باید مطابقت داشته باشد؟
می توانید ظاهر کلاسیک "ایمو" یا "صحنه" را امتحان کنید. این ظاهرها معمولاً از موهای مصنوعی و مسخره شده آنها، همراه با مدهای لباس خاص مورد توجه قرار می گیرند - صحنه لباس های رنگارنگ دارد، در حالی که لباس های ایمو معمولاً به چیزهایی مانند سیاه، خاکستری و سایه های عمیق قرمز محدود می شود. برخی از دخترانی که این مدها را دنبال می کنند، پیرسینگ هم دارند!
مد لولیتا به دلیل لباس‌های بزرگ، شیک و توری، همراه با اکسسوری‌های فراوانش مانند چتر آفتابی و زیبایی بیش از حد دخترانه‌ای که به نمایش می‌گذارد، به خوبی شناخته شده است.
تصویری با عنوان نقاشی انیمه لباس دخترانه مرحله 15
8
لباس رزم را امتحان کنید اکثر مردم با زره های آشکار و سرسخت نمی جنگند. با این حال، اگر می خواهید کسی آن را بپوشد، با خیال راحت آن را بکشید! فقط توجه داشته باشید که زره باید بتواند با دختر در حال مبارزه حرکت کند، بنابراین نباید آنقدر محکم باشد که حرکت او را محدود کند.
تصویری با عنوان طراحی لباس دخترانه انیمیشن مرحله 16
9
لوازم جانبی را اضافه کنید. لوازم جانبی مناسب شامل کمان مو، النگو، انگشتر، گردنبند، دستکش، جوراب و غیره است. دختران انیمیشن اغلب یک ساعت یا یک طلسم دارند. گوش گربه نیز یک افزودنی رایج است. همچنین، اگر به دنبال سبک ژاپنی هستید، یک طرفدار همیشه خوب است.
تصویری با عنوان نقاشی انیمه لباس دخترانه مرحله هفدهم
10
سعی کنید مدل موهای مختلف بکشید. در حالی که مدل مو و لباس یکسان نیستند، یک مدل مو می تواند یک لباس را بسیار زیبا نشان دهد. به عنوان مثال، دختری که می‌خواهد زیبا به نظر برسد، می‌تواند موهایش را دم اسبی داشته باشد، در حالی که دختری که فقط می‌خواهد کار ساده‌ای انجام دهد، ممکن است موهایش را دم اسبی شل داشته باشد. همه چیز را با هم مخلوط کنید!
حتی اگر دختر شما موهایش را نداشته باشدمدل دار، موهای او نباید خسته کننده باشد. او می تواند موهای موج دار یا موهای مجعد داشته باشد، یا از لوازم جانبی مو مانند هدبند، کت و شلوار یا یک باقالی بافتنی استفاده کند.
اگر می خواهید، سعی کنید یک رنگ موی غیر معمول به او بدهید. در انیمه، مدل مو به ندرت مطابق با واقعیت است و رنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست!

این سایت 

  • محمد محمدی