مواد خام سابلیمیشن

آرزو بر جوانان عیب نیست

مواد خام سابلیمیشن

آرزو بر جوانان عیب نیست

۱۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Psssst! آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خط تولید لباس و لوازم جانبی خود را در رنگ ها راه اندازی کنید؟

به سادگی هیچ راه بهتری برای حفظ تصویر برند و انسجام جامعه شما وجود ندارد: محصولی که شبیه شما باشد تضمینی برای متحد کردن رتبه های شما و تقویت هویت شما است. این امر برای شرکت‌ها و همچنین برای انجمن‌هایی مانند BDE، باشگاه‌های ورزشی یا سازمان‌های همبستگی، برای لباس‌های معمولی و همچنین برای مجموعه‌هایی که مخصوص یک رویداد خاص طراحی شده‌اند، صادق است.

برای کشف مزایای بسیاری از طراحی خط کالای تیمی آماده شوید. روی علائم خود، تنظیم کنید... شروع کنید!

یک تیم ساز
لباس تیمی سفارشی، به صورت چاپی در صورت تقاضا، برای یک فضای عالی در محل کار.
پوشیدن یک "یونیفرم" به معنای احساس بخشی از یک جامعه محکم بافتنی است. این امر ناگزیر بر وضعیت ذهنی تیم ها، مشارکت آنها، احساس تعلق آنها به پروژه و انسجام آنها به عنوان یک گروه تأثیر می گذارد. برای هیچ شرکت، انجمن یا باشگاهی، این مزیت نباید نادیده گرفته شود، زیرا بردار موفقیت و کارایی خواهد بود و احساس اتحاد بین اعضا یا کارکنان را عمیق تر می کند. وقتی همه ما در یک صفحه هستیم، خیلی راحت‌تر می‌توانیم در موقعیتی برابر باشیم.

هر مناسبتی فرصت خوبی برای معرفی لباس تیم شماست: یک سمینار، یک رویداد داخلی یا خارجی، یک کمپین حضوری برای راحت کردن افراد تازه وارد... اگر تاریخ یا رویداد خاصی در ذهن ندارید، باید بدانید که رویکرد شما هنوز کاملاً معتبر و سرشار از نویدهای مثبت برای آینده تیم شما است.

یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند
اگر به شما گفته شود "غول فست فود"، به احتمال زیاد در حال حاضر به طور خودکار مجموعه ای از پالت های رنگی نمادین و تصاویر معمولی از برخی مارک های محبوب را مرور می کنید... این اثر برندسازی قوی توسط این مارک ها است که با دقت ساخته شده و به طور منظم ارتباط برقرار می کنند. . بدون تصور اینکه هدف شما دستیابی به چنین جایگاه بالایی است، اگر واقعاً می‌خواهید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و علامتی بگذارید، روندی که باید دنبال کنید تفاوت زیادی نخواهد داشت.

محصولات تجاری علاوه بر داشتن مزیت بی‌شمار فدرال‌سازی و ایجاد انگیزه در نیروها، ابزارهای بازاریابی مؤثری هستند که برند یا انجمن شما را در معرض دیدی قرار می‌دهند که شایسته آن است و در عین حال ارزش آن را افزایش می‌دهد و هویت بصری آن را تقویت می‌کند. طراحی چنین مجموعه ای نشان دهنده یک سرمایه گذاری است، اما یک سرمایه گذاری استراتژیک برای آینده پروژه شما است.

چاپ بر اساس تقاضا: راه حل ایده آل برای لباس تیمی
برای اشیاء شرکتی خود، برای تی شرت های تیم شخصی خود، بر اساس تقاضا چاپ کنید.
ایجاد خط تولید لباس و لوازم جانبی تیمی در ابتدا ممکن است گران و کمی خسته کننده به نظر برسد، به خصوص اگر از قبل برنامه کاری پرمشغله ای دارید، اما در مورد Print on Demand اینطور نیست... و به خصوص در مورد پیشنهاد ما. برنامه ما یک سرویس کاملاً خودکار و بسیار آسان برای استفاده را به شما ارائه می دهد، که کاملاً مناسب برای حرفه ای های بیش از حد رزرو شده و سایر رهبران تیم شلوغ است. پس از مرحله طراحی گرافیک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل خود را برای ما ارسال کنید و سفارش دستی خود را ثبت کنید: بقیه کار را ما بر عهده داریم. بله، به همان اندازه که به نظر می رسد ساده است: یک نسیم.

به همین ترتیب، به لطف چاپ در صورت تقاضا، نیازی به محدود کردن خود به تی شرت سنتی (البته موثر) نیست: کاتالوگ ما بسیار فراتر از آن است و اجازه می دهد هویت شما به اشکال مختلف، از سویشرت راحت و دنج بیان شود. به لیوان بسیار مفید و نمادین.

https://www.aparat.com/

 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

حمایت از یک تیم ورزشی مورد علاقه، چاپ پیراهن برای تیم خود یا به دنبال سفارشی کردن یک هدیه هستید؟ با این حال، یک پیراهن با نام و شماره شخصی مطمئناً برای همه و همه تأثیرگذار خواهد بود.


لباس‌های کشباف انتخابی محبوب برای ورزش‌ها و لباس‌های CCA هستند. با این حال، خود جرسی به تنهایی حتی بدون هیچ فعالیتی پوشیدن آن راحت است. فراتر از ورزش، تی‌شرت‌های پیراهن در صدر جدول Class Tees و رویدادهای شرکت قرار دارند.

فراتر از نام و اعداد

 

تقریباً تمام طراحی ها شامل نوعی تایپوگرافی است. نام و شماره نیز وقتی صحبت از سفارشی سازی می شود، امکانات بی پایان هستند. آیا به دنبال طراحی تیشرت از جمله یک لوگو با نام و شماره یا به سادگی تی شرت ساده با نام و شماره هستید؟ شما نام ببرید، ما آن را چاپ می کنیم. در زیر چند نمونه آورده شده است:

سفارشی سازی چاپ نام ها و اعداد سفارشی نقره ای
چاپ نقره با طرح A4

ترکیب چاپ ابریشم صورتی نئون و انتقال حرارت طلایی
نام و اعداد طلایی با طرح نئون صورتی ترکیب می شوند

سفارشی سازی چاپ نام ها و اعداد سفارشی عمودی
نام و اعداد عمودی

سفارشی سازی نام و شماره تی شرت تی شرت کلاس
نام و اعداد کلاسیک به سبک جرسی

اجازه دهید فونت شروع شود! زمان برای خلاقیت و جسور شدن است

 


وقتی صحبت از فونت ها می شود، هزاران یا حتی نیم میلیون فونت در دسترس است. پس بهترین فونت برای چاپ تی شرت کدام است؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم چند سبک را که دوست دارید روی آنها کار کنید، فهرست کنید.


سایت های مختلفی در دسترس هستند که فونت های رایگان مانند https://www.dafont.com/ را ارائه می دهند (حتما ابتدا شرایط و ضوابط را مطالعه کنید). این سایت‌ها معمولا فونت‌هایی دارند که می‌توان با نام یا شماره‌های مربوطه شما پیش‌نمایش کرد. از این رو، می توانید سفارشی کنید و ببینید که چگونه به نظر می رسد.


کدام لباس را انتخاب کنیم؟

 

 

تقریباً هر محصول در کاتالوگ ما قابل تنظیم است. برای سفارشی سازی نام و شماره، برخی از محبوب ترین دسته بندی های پوشاک عبارتند از:


تیشرت یقه گرد Dri Fit
تیشرت یقه گرد چند الگوی Dri Fit
هودی های پیراهن کش
پیراهن تک نفره بسکتبال

 


اگر بودجه بیشتری دارید، شلوار سابلیمیشن به شما امکان می‌دهد تا در قلمرو خلاقیت به‌طور کامل ادامه دهید، جایی که می‌توانید همه چیز را از یقه، سرآستین، آستین‌ها سفارشی کنید و چاپ‌هایی را روی پیراهن‌ها اضافه کنید. چاپ های سابلیمیشن در صنعت رو به رشد E-Sports بسیار محبوب هستند. TJG Print در چاپ های سابلیمیشن تخصص دارد تا منحصر به فرد ترین و مطلوب ترین طرح های تیمی را به شما ارائه دهد. حتماً الگوهای سابلیمیشن ما (آستین کوتاه، آستین بلند، پولو) را بررسی کنید.

رنگ ها

 

انتخاب رنگ و طرح تی شرت قطعا بر روی رنگ چاپ تاثیر می گذارد. به عنوان یک قانون کلی، کلید پایین نگه داشتن بودجه، چاپ تک رنگ است. طراحی چند رنگ قطعا هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. هنگامی که رنگ لباس را انتخاب کردید، مرحله بعدی انتخاب رنگ است.

برای چاپ نام و شماره از انتقال حرارت وینیل استفاده می کنیم. ما قبلاً پستی در مورد انتقال حرارت وینیل به اشتراک گذاشتیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و معایب، آن را اینجا بررسی کنید.


TJG Print از فیلم برتر PU وینیل برای انتقال حرارت وینیل استفاده می کند. دلیل اصلی نازک بودن جنس فیلم (وزن سبک) است که باعث انعطاف پذیری و کشش آن می شود. وقتی پوشیده می شود، نمی توانید احساس کنید که فیلمی روی آن وجود دارد. ثانیاً، برای مقادیر کمتر مقرون به صرفه ترین است.

چاپ انتقال حرارت وینیل برای طرح‌های غیرپیچیده مانند اشکال، متن یا اعداد نیز خوب است. آنها در کتابخانه های رنگی موجود هستند و پوشش مات یا براق را ارائه می دهند. کاغذ وینیل معمولاً در یک رول از فیلم تک رنگی همگن عرضه می شود.


علاوه بر رنگ های اصلی مانند سیاه، قرمز، زرد، سفید. ما طیف گسترده ای از رنگ ها مانند طلایی متالیک، رنگین کمان هولوگرافیک و متالیک و صورتی نئون را حمل می کنیم. از آنجایی که این رنگ‌ها مورد تقاضا هستند، حتماً در مورد در دسترس بودن با ما تماس بگیرید.

هزینه نام و اعداد سفارشی

 


شخصی سازی هدیه نباید گران باشد. برای TJG، ما هیچ مقدار حداقل سفارشی برای این خدمات چاپ نداریم. مانند صرفه جویی در مقیاس، پیراهن های بیشتر چاپ شده منجر به هزینه کمتر برای هر پیراهن خواهد شد.


چاپ نام و شماره از 12 دلار (هر قطعه) یا کمتر برای سفارشات عمده شروع می شود.


پیراهن من چقدر می تواند دوام بیاورد؟

 


عوامل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد چرا پوسته پوسته شدن تیشرت شما چیست. به طور کلی، با انتقال حرارت وینیل، نمی‌توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم – همیشه توصیه می‌شود که داخل ماشین لباسشویی بشویید و هرگز در آب گرم یا خشکشویی نشویید.


از اتو کشیدن روی چاپ خودداری کنید زیرا دمای بالا می تواند باعث کنده شدن و/یا ترک خوردن پیراهن های چاپ شده شما شود.


برای اطلاعات بیشتر و نکات مراقبت کلی بیشتر، در مورد آن اینجا بخوانید.


اندازه چاپ

 

واقعاً یک اندازه استاندارد وجود ندارد. ما می توانیم با توجه به اندازه درخواستی مشتری نیز چاپ کنیم. در غیر این صورت، لازم نیست نگران این موضوع باشید، زیرا تیم ما سال ها تجربه دارد و سایز را به تناسب پیراهن تنظیم می کند. ما می خواهیم هر پیراهنی برای مشتریان ما زیبا و خاص باشد. بنابراین، شما می توانید به تیم ما اعتماد کنید.


به عنوان مثال، ما یک الگوی اندازه معمولی برای نام تی شرت های کلاس و مدل لباس شماره دار داریم

در سنگاپور نیز ارائه دهندگان خدمات چاپ مختلفی وجود دارد. در مورد آن در پست قبلی ما اینجا بخوانید. در حالی که ما از محدوده دقیق خدمات چاپ آنها مطمئن نیستیم، شما گزینه ها و مقایسه بیشتری نیز در دسترس دارید. در چاپ TJG، تخصص ما شامل چاپ نام ها و اعداد شخصی شده است و ما از کیفیت چاپ و نتیجه مطمئن هستیم.


آخرین اما مهم، امیدواریم این مقاله به شما در درک بهتر کمک کند.


چاپ با کیفیت تضمین شده با قیمت های مقرون به صرفه و ارزان به سختی پیدا می شود. در چاپ TJG، ما دقیق، متعهد و متعهد به خدمت به مشتریان خود هستیم. هدف ما تضمین آرامش خاطر از ابتدا تا انتهای سفارشات شماست.

https://www.namasha.com/

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

فهرست مطالب
مهم نیست که در کدام گروه سنی هستید، به طور حرفه ای چه کاری انجام می دهید یا تمایلات زندگی شما. باید یک شخصیت ابرقهرمانی وجود داشته باشد که شما آشکارا او را تحسین کرده اید یا در طول زندگی خود مخفیانه از او الهام گرفته اید. من به این واقعیت بسیار خوشبین هستم و با اطمینان می گویم زیرا غیر از این نمی تواند باشد. شاید دوست نداشته باشید با ابرقهرمانان جریان اصلی که معمولاً در سینما می بینیم همذات پنداری کنید. با این حال، ما به عنوان یک نوع انسانی دوست داریم در ذهن خود چهره ای بیکار داشته باشیم تا در زمان مبارزات خود انگیزه خود را حفظ کنیم و از آن نیرو بگیریم.

این یک واقعیت شگفت انگیز در مورد چهره های ابرقهرمانی و تمام هدف آنها برای تحقق است.

مردم در هر سنی از ابرقهرمانان شگفت‌انگیز جشن می‌گیرند و دوست دارند تصویر خود را روی تی‌شرت‌های چاپ شده سفارشی، کالاها و سایر محصولات مارک دار با خود حمل کنند.

در این مقاله، نحوه انتخاب ابرقهرمان خود را برای چاپ روی طرح تی‌شرت سفارشی و داستان هر ابرقهرمان توضیح خواهیم داد.

طرح تی شرت سوپر قهرمان
طرح تی شرت سوپر قهرمان
چگونه تی شرت ابرقهرمانی خود را سفارشی چاپ کنید
چاپ طرح سفارشی تصویر ابرقهرمان مورد علاقه شما روی تی شرت به روش های مختلفی قابل انجام است. اگر عاشق صنایع دستی هستید، راهنمایی برای چاپ تی شرت طرح سفارشی خود در خانه. اگر ایده هنری در ذهن خود دارید که ابرقهرمان خود را روی تی شرت خود در یک موقعیت یا رنگ خاص چاپ کنید، نرم افزارهای طراحی آنلاین وجود دارند که پشتیبانی مورد نظر شما را ارائه می دهند. در نهایت، اگر فقط علاقه مند به سفارش آنلاین تی شرت هستید، کافی است تصویر ابرقهرمانی مورد نظر خود را انتخاب کنید، اندازه و موقعیت را روی پیراهن علامت بزنید و سفارش دهید.

به راحتی لیمو نخود را فشار می دهد.

اما ما دوست داریم که به کل این شبنگ ابرقهرمانی از منظر دیگری نگاه کنید. بنابراین در مقاله زیر به شما می گوییم وقتی ابرقهرمان خود را انتخاب می کنید، داستان پشتی را نیز انتخاب می کنید که یک ابرقهرمان می سازد.

همچنین بخوانید: ترکیب رنگ چاپ تی شرت 2021

چاپ تی شرت سوپر قهرمان
چاپ تی شرت سوپر قهرمان
نمودار زیر نشان دهنده محبوبیت شخصیت های ابرقهرمانی در استرالیا است.


Statista.com
چه چیزی یک ابرقهرمان را می سازد
ابرقهرمانان به عنوان نمادی از امید در یک زمان پر استرس خلق می شوند. اگرچه آنها با یک قدرت خارق‌العاده یا ماوراء طبیعی نشان داده می‌شوند که ما نمی‌توانیم آن را داشته باشیم، اما قرار است ما را الهام بخش نگه دارند. پیوند بین ما و ابرقهرمانان ما این است که می بینیم بی عدالتی و ظلم در جامعه ما حاکم است و سهم خود را برای بهتر کردن آن انجام می دهیم. فیلم‌های ابرقهرمانی و پریدن به موقعیت‌ها برای نجات مردم، عملی برای خدمت به بشریت است، بدون اینکه آنها را بشناسید یا نه. ایستادگی در برابر تعصبات نژادی، تعصبات و ظلم به ضعیفان ویژگی اصلی هر ابرقهرمانی است. زمانی که دوست داریم پیراهن ابرقهرمانی بپوشیم و قصد داریم در سطحی ناخودآگاه به هدف خود متعهد شویم، در اعماق قلب ما همین دلیل است.

پیراهن های چاپ شده ابرقهرمانی و علت پیوست شده است
کاپیتان سیاره
کاپیتان سیاره و سیاره‌نما یک سریال ابرقهرمانی بود که برای ایجاد آگاهی در مورد حفاظت از محیط زیست ساخته شد. Save the Earth شعار این ابرقهرمان کارتونی کلاسیک بود. کاپیتان سیاره پنج دوست جوان با حلقه های جادویی دارد. آنها همچنین متعلق و نماینده پنج جامعه بومی کره زمین بودند. عناصر قدرت حلقه بر زمین، آتش، باد، آب و قلب کنترل دارند.


NewsBlock.com
مرد عنکبوتی
مرد عنکبوتی داستانی هیجان انگیز و منحصر به فرد در دنیای شگفت انگیز ابرقهرمانان دارد. مرد عنکبوتی همیشه برجسته است، زیرا قبل از اینکه به قدرت فوق العاده خود پی ببرد، تقریباً یک شخصیت ضعیف بود. این یک داستان قدرتمند از یک پسر معمولی است که زندگی او پس از گاز گرفتن توسط یک عنکبوت رادیواکتیو تغییر کرد. با این حال، مشکلات زندگی روزمره او حتی پس از تبدیل شدن به یک ابرقهرمان با او باقی می ماند. به همین دلیل است که مردم با این شخصیت به عنوان یک ابرقهرمان انسانی ارتباط برقرار می کنند. این باعث شد مردم احساس کنند با مرد عنکبوتی ارتباط برقرار می کنند و آنها می خواستند پیراهن چاپ شده این ابرقهرمان را بپوشند.

فلش پس زمینه
داستان شخصیت ابرقهرمان فلش یک دانشجو و یک کاشف در دانشگاه میدوسترن بود که شب ها در آزمایشگاه کار می کرد و در معرض بخار آب سخت قرار گرفت و از هوش رفت. وقتی از خواب بیدار می شود، متوجه می شود که به قدرت سرعت رسیده است تا گلوله شلیک شده را با دستش بگیرد.


DesignHill.com
ابرقهرمان Wonder Woman برای توانمندسازی زنان
Wonder Woman یک شخصیت ابرقهرمان زن مورد علاقه تمام دوران است که در داستان اصلی شاهزاده دیانا از Themyscira بود. مادرش آن را از خاک رس حجاری کرد و سپس خدای یونانی روح را در آن مجسمه دمید.

طرح تی شرت زنانه شگفت انگیز
طرح تی شرت زنانه شگفت انگیز
این افسانه می گوید که این اولین شخصیت در آمازون بود که توسط مردی تصور نشد. او در جزیره بهشت ​​بزرگ شد و دارای قدرت، شجاعت، خرد، قلب یک شکارچی، خواهری، زیبایی، سرعت و پرواز بود. مأموریت او رهبری زنان از طریق عشق، صلح و عدالت بود. او هم توسط دختران و هم پسران مورد قدردانی قرار می گیرد زیرا او به عنوان یک رهبر همیشه برای بهترین خانواده خود تصمیم می گیرد.

گرد کردن
ابرقهرمانان نقشی حیاتی در زندگی ما دارند. آنها و داستان هایشان زمانی که امید کمتری در جامعه باقی می ماند، ما را با انگیزه و الهام می بخشند. روند تهیه تی‌شرت‌های چاپ سفارشی ابرقهرمانان همیشه مد می‌ماند تا ارتباط شما با شخصیت را نشان دهد و آنچه را که درست و درست است انجام دهید. در این مقاله، پیشینه برخی از ابرقهرمانان مورد علاقه تمام دوران را به اشتراک می گذاریم. ما به شما خواهیم گفت که چه چیزی یک ابرقهرمان را می سازد و چگونه زندگی خود را برای جامعه بهتر تعیین می کند. پوشیدن تی شرت طرح سفارشی ابرقهرمانی خود جالب ترین چیز است زیرا شما نه تنها صاحب شخصیت هستید، بلکه دلیلی که باعث می شود ابرقهرمان از آن حمایت شود.

منبع تصویر: Shutterstock

همچنین بخوانید:

طرح های سفارشی تی شرت برای تولد در استرالیا
ایده های طراحی تی شرت تنوع طلبی 2021
5 بهترین ایده خلاقانه چاپ تی شرت
چاپ تی شرت DTG در مقابل چاپ روی صفحه

https://instantimprints.com/centers/louisville/services/custom-t-shirts/

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

ایده های محصولات تبلیغاتی فقط از آسمان خارج نمی شوند. آنها باید بخشی از یک استراتژی بزرگتر برای تقویت برند شما، جذب مشتری و کمک به حرفه ای به نظر رسیدن شرکت شما باشند.

در این پست وبلاگ، نحوه استفاده از محصولات تبلیغاتی برای کمک به رشد شرکت شما را بررسی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تبلیغاتی سفارشی، توصیه می کنیم همین امروز با تیم ما تماس بگیرید.

از جمعیت متمایز شوید
وقتی در یک گردهمایی در پیچ و خم غرفه ها ایستاده اید، سخت است که احساس غیبت نکنید. با این حال، یک کاسه پر از توپ های استرس رنگارنگ می تواند برای متقاعد کردن افراد برای آمدن به غرفه شما کافی باشد. وقتی یک مشتری بالقوه با یک محصول مارک دار در دستان خود را ترک می کند، می دانید که هر بار که به لوگو نگاه می کند، شرکت شما را به یاد می آورد.

محصولات تبلیغاتی منحصر به فرد می توانند به مردم کمک کنند تا مدت ها پس از برگزاری همایش، شرکت شما را به خاطر بسپارند. هدیه دادن چیزهای رایگان همچنین می تواند باعث شود مردم نسبت به شرکت شما احساس سخاوتمندی بیشتری داشته باشند.

رسیدن به مخاطبان هدف خاص
همیشه ارزش خرید محصولات تبلیغاتی ارزان را ندارد. محصولات تبلیغاتی زمانی بیشترین تاثیر را دارند که به نحوی برای مخاطبان هدف شما مفید باشند.

اگر شما یک پرورش دهنده سگ هستید، یک فریزبی با لوگوی شما بر روی آن بسیار به مخاطب هدف شما مرتبط است. یک کافی شاپ می تواند از ارائه زیر لیوانی های مارک دار رایگان بهره مند شود. یک خانواده درمانگر ممکن است توپ های استرس تبلیغاتی را به بیماران بدهد.

نوع شرکتی که اداره می‌کنید و مخاطبان هدفی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، بهترین اقلام تبلیغاتی را تعیین می‌کند. یک شرکت محصولات تبلیغاتی، مانند شرکت ما، موجودی گسترده ای را ارائه می دهد تا بتوانید دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

شروع مکالمات
پوشاک سفارشی شده برای شرکت ها می تواند راهی عالی برای کارمندان باشد تا ناخواسته شرکت شما را تبلیغ کنند. این غیرمعمول نیست که مردم قبل از رفتن به خانه خواربار و بنزین بردارند. در حالی که در بیرون از خانه هستند، مردم لوگو را روی تی شرت سفارشی خود می بینند و ممکن است از شروع گفتگو استقبال کنند. چه کسی می داند، مکالمه بعدی حتی می تواند به یک مشتری جدید منجر شود.کلیک کنید

برندسازی کنید
موثرترین برندها پیام های ثابتی ارسال می کنند. هنگامی که از محصولات تبلیغاتی به صورت استراتژیک استفاده می کنید، پیامی به مشتریان فعلی و بالقوه ارسال می کنید که به نحوه نمایندگی شرکت خود اهمیت می دهید.

اگر در یک همایش هستید، چرا روکش های میز لوگو را برای تقویت حضور خود سفارش نمی دهید؟ آیتم های تبلیغاتی به شما این امکان را می دهند که شرکت خود را به گونه ای ثابت و وفادار به برند خود معرفی کنید.

بهبود روحیه کارکنان
اگر کد لباس رسمی دارید، جمعه ها می تواند روزی معمولی برای کارمندان باشد تا پیراهن های گلدوزی شده سفارشی خود را بپوشند. بخشی از استراتژی محصول تبلیغاتی شما می تواند افزایش غرور شرکت در بین کارمندان باشد.

بسته به نوع کسب‌وکاری که اداره می‌کنید، ممکن است با نرخ حفظ کارمندان مشکل داشته باشید. با این حال، هرچه افراد سرمایه‌گذاری عاطفی بیشتری در یک شرکت احساس کنند، کمتر احتمال دارد که از شرکت کنار بکشند یا توسط رقابت مورد تجاوز قرار بگیرند.

لینک منبع

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

طراحی یک علامت برای کسب و کار شما به طرز فریبنده ای ساده به نظر می رسد تا زمانی که در واقع شروع به کاوش در میلیون ها رنگ، حروف و طرح های موجود در آنجا کنید. خوشبختانه، طراحان گرافیک ما با طراحی علائم سفارشی که مکمل برند شما هستند و به شما کمک می کنند تا از رقبا متمایز شوید، آماده کمک هستند.

ایجاد یک طراحی نشانه خوب نیاز به تفکر آگاهانه در مورد هدف، مخاطبان و مکان نشانه شما دارد. در SportingU، ما طیف وسیعی از خدمات طراحی گرافیکی، از جمله طراحی نشانه، را برای کمک به پیشرفت شرکت شما ارائه می دهیم.

چگونه علائم خود را قابل توجه تر کنید
چند بار تا به حال از کنار رستوران‌هایی که به نظر جالب می‌آمدند و می‌خواستید آن‌ها را امتحان کنید، رانندگی کرده‌اید؟ شرکت های موفق می دانند که برای جذب رانندگان از راه دور باید روی تابلوها سرمایه گذاری کنند.

طراحان گرافیک ما می توانند به شما در صرفه جویی در هزینه، زمان و زحمتی که در تلاش برای طراحی تابلوی خود هستید کمک کنند. بیایید نگاهی به پنج مرحله بیندازیم که می‌توانید برای برجسته‌تر کردن علائم سفارشی خود بردارید.

1. هدف نشانه خود را تعیین کنید
آیا در تلاش برای جذب سرنخ های احتمالی در یک نمایشگاه تجاری هستید؟ آیا می خواهید به خریداران در مورد فروش هشدار دهید؟ آیا در تلاش برای جلوگیری از حوادث و اجتناب از مسئولیت هستید؟ این نوع سوالات به شما کمک می کند تا هدف علامت خود را تعیین کنید، که باید پایه و اساس هر طراحی نشانه با کیفیت باشد.

2. خاص باشید
شخصی که در کنار شما رانندگی می کند باید بتواند تشخیص دهد که شما چه نوع کسب و کاری را اداره می کنید فقط با نگاه کردن به علائم سفارشی شما. آیا نانوایی دارید؟ ورزشگاه صخره نوردی؟ یک خشکشویی؟ مهم نیست که چه تجارتی دارید، علامت شما باید مشخص باشد. به «فوسترز صخره نوردی» فکر کنید، نه فقط «فوستر». خاص باشید

3. از هفت کلمه یا کمتر استفاده کنید
شما فقط حدود سه ثانیه فرصت دارید تا توجه کسی را در حین رانندگی از کنار ساختمان شما جلب کنید. به همین دلیل، باید پیام روی علامت خود را به هفت کلمه یا کمتر کاهش دهید.

هرچه پیام شما مختصرتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که توسط افرادی که با سرعت 45 مایل در ساعت رانندگی می کنند خوانده شود. در حالی که ما می دانیم که شما احتمالاً چیزهای شگفت انگیز زیادی در مورد کسب و کار خود برای گفتن دارید، علامت شما فضای کافی برای همه چیز را نخواهد داشت. علامت خود را ساده و مختصر نگه دارید.

4. یک تایپ فیس مناسب انتخاب کنید
ما مطمئن خواهیم شد که علامت سفارشی جدید شما اولین تاثیر خوبی بر روی مخاطبان هدف شما بگذارد. حروفی که ما برای علامت شما توصیه می کنیم به شخصیت، مخاطبان هدف و هدف برند شما بستگی دارد.اینجا کلیک کنید

به عنوان مثال، برای مهدکودک از حروف بسیار متفاوتی نسبت به یک شرکت حقوقی استفاده می کنیم. هر نوع تایپی که برای تابلوهای تجاری شما انتخاب شده باشد، طراحان گرافیک ما مطمئن خواهند شد که از فاصله دور قابل خواندن است تا بتوانید مشتریان احتمالی را جذب کنید.

5. یک طراح گرافیک استخدام کنید
طراحی یک علامت تجاری مؤثر به تنهایی دشوار است. طراحان گرافیک حرفه ای ما می توانند به شما کمک کنند تا در هر مرحله از فرآیند، از ارائه ایده تا ایجاد محصول نهایی، به شما کمک کنند. ما می دانیم که چگونه طرح های چشم نوازی خلق کنیم که از راه دور قابل خواندن باشند.

تیم ما برای کمک به شما در حل مشکلات تجاری از طریق طراحی گرافیک آموزش دیده است. این به این معنی است که از شما سؤال می‌کند در مورد اینکه دوست دارید علائم سفارشی چه کاری انجام دهند و چه کسی قرار است آن را ببیند. با چشم انداز شما و مهارت خود، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که نشانه های سفارشی مورد نیاز برای تبلیغ کسب و کار خود را دارید.

https://virgool.io/@m_87389941/6-%D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-qg6dpn7hmbg8

 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

کمپین بازاریابی شما باید پیچیده تر از قرار دادن لوگوی خود بر روی چند آیتم تبلیغاتی و فراخوانی آن در روز باشد. موفق ترین شرکت ها به دقت در مورد بازارهای هدف خود تحقیق می کنند تا بدانند چه چیزی در یک برند می خواهند و نیاز دارند. به عنوان یک تامین کننده محصولات تبلیغاتی، ما تجربه کمک به شرکت ها را داریم تا از دلارهای بازاریابی خود به بهترین شکل استفاده کنند.

به خواندن ادامه دهید تا بدانید هنگام برنامه ریزی کمپین اقلام تبلیغاتی چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید.

اشتباه شماره 1: عدم تحقیق در مورد مخاطب هدف
این یک افسانه است که مردم هر چیزی را که رایگان است دوست دارند. در حالی که مردم به سرعت چیزهای رایگان را می پذیرند، این بدان معنا نیست که بعداً اقلام تبلیغاتی شما را دور نمی اندازند. به همین دلیل مهم است که قبل از سفارش اقلام تبلیغاتی، در مورد مخاطب هدف خود تحقیق کنید. به این ترتیب، می‌توانید محصولات تبلیغاتی را انتخاب کنید که مخاطبان هدف شما برایشان ارزش قائل هستند و می‌خواهند آن‌ها را حفظ کنند.

ما طیف گسترده ای از اقلام تبلیغاتی را ارائه می دهیم، بنابراین قبل از ثبت سفارش، حتماً هر گزینه را در نظر بگیرید. ما تی‌شرت‌های سفارشی، بطری‌های آب، کیسه‌های دوفلکی، خواربار فروشی‌های قابل استفاده مجدد، حوله‌های ساحلی و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید ارائه می‌کنیم. داشتن این تنوع زیاد به شما آزادی انتخاب محصولات تبلیغاتی را می دهد که فکر می کنید مخاطبان هدف شما دوست دارند.

اشتباه شماره 2: دادن اقلامی که مخاطب هدف شما از آنها استفاده نمی کند
اقلام تبلیغاتی اگر در کشو انداخته شوند و فراموش شوند کارایی ندارند. به همین ترتیب، اگر محصولات تبلیغاتی شما در محل دفن زباله قرار بگیرند، هیچ فایده ای ندارند. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا هدایای تبلیغاتی سفارشی را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما واقعاً از آن استفاده خواهد کرد. به عنوان مثال، اکثر مردم از لیوان های قهوه استفاده می کنند و تمایل دارند آنها را روی میزهای خود در محل کار قرار دهند، جایی که دیگران آنها را ببینند. اگر لوگوی شما روی همان فنجان باشد، تبلیغات رایگان در آن وجود دارد.

اشتباه شماره 3: توجه نکردن به کیفیت
ارائه ارزان‌ترین اقلام تبلیغاتی ممکن است بهترین تأثیر را بر سرنخ‌ها یا مشتریان شما نگذارد. بهتر است یک تأثیر اولیه خوب بر روی یک گروه کوچک از مردم ایجاد کنید تا اینکه تأثیر اولیه بد را روی بسیاری از افراد بگذارید. به عبارت دیگر، ارزش آن را دارد که کمی بیشتر برای انتخاب محصولات تبلیغاتی مناسب برای مخاطب هدف خود هزینه کنید. فقط آنچه را که مشتریان ما در توصیفات خود می گفتند را بخوانید.

اشتباه شماره 4: نداشتن نسخه های متفاوت از لوگو
توصیه می کنیم قبل از شروع هر کمپین بازاریابی بزرگ، یک راهنمای سبک برند ایجاد کنید. راهنمای سبک چیزی است که شما به آن ارجاع می دهید تا مطمئن شوید که لوگو، رنگ ها و سایر عناصر نام تجاری شما به طور ثابت در همه رسانه ها ظاهر می شوند.

بسته به موارد تبلیغاتی که استفاده می کنید، ممکن است بخواهید لوگوی شما به صورت افقی، عمودی یا به صورت یک نسخه کوتاه شده ظاهر شود. حتی ممکن است نسخه ای را بخواهید که در آن لوگوی شما تماماً یک رنگ باشد، یعنی سفید. طراحان گرافیک ما می توانند به شما کمک کنند تا نسخه های مختلفی از لوگوی خود را برای استفاده در محصولات تبلیغاتی ارائه دهید. به این ترتیب، هدایای تبلیغاتی شما همیشه شیک و حرفه ای به نظر می رسند.

اشتباه شماره 5: اضافه کردن بیش از حد جزئیات
به این فکر کنید که چقدر فضای روی قلم جوهر دارید. آیا واقعاً فضای کافی برای گنجاندن اینجا کلیک کنید لوگو، شعار، شماره تلفن، آدرس و عکس تیم شرکت خود دارید؟ هنگامی که در حال طراحی محصولات تبلیغاتی کوچک هستید، باید اولویت بندی کنید که چه جزئیاتی برای مخاطبان هدف شما مهم است. طراحان گرافیک ما می توانند به شما کمک کنند قبل از شروع کار با چه فضایی باید کار کنید تا همه چیز کاملاً متناسب باشد.

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

سفارشی کردن لیوان ها یک افزودنی عالی برای یک تجارت سفارشی تی شرت است!

و با پرس گلکسی لیوان از Colman and Company، می توانید با کمتر از آنچه فکر می کنید شروع کنید.

می‌توانید قبل از خواندن ادامه، پرس گرمای گلکسی ماگ پرو را در اینجا بررسی کنید.

اما ابتدا اجازه دهید در مورد…

عمده فروشی لیوان سابلیمیشن

همانطور که می بینید - زمانی که بتوانید با قیمت گذاری عمده فروشی مانند این ها شروع کنید، سود زیادی به دست می آید.

به یاد داشته باشید، هر لیوان خالی کار نخواهد کرد. مانند آنچه در بالا می بینید به لیوان های سابلیمیشن خالی نیاز دارید.

امروز شما را با اصول پرس لیوان پرو آشنا خواهیم کرد و سپس به نحوه تصعید لیوان با استفاده از این دستگاه خواهیم پرداخت.

بیایید با نحوه تنظیم دما شروع کنیم.

نحوه استفاده از پرس لیوان برای سابلیمیشن

درجه حرارت
این پرس لیوان دارای دو تنظیم دما است، دمای 1 و دمای 2.

دمای 1 چیزی است که به عنوان دمای پیش گرم شناخته می شود. این قرار است به همان دمای تنظیم دوم یا تقریباً یکسان تنظیم شود.

برای تنظیم دمای 1، با فشار دادن کلید "تنظیم" روی پرس خود شروع کنید. از فلش ها برای افزایش یا کاهش استفاده کنید تا به دمای دلخواه خود برسید.

هنگامی که به آن عدد رسیدید، "تنظیم" را فشار دهید. اکنون شما را به دمای 2 می برد.

دمای 2 دمای چاپ است.

دستورالعمل های مشابه برای دمای 1 برای دوم نیز اعمال می شود. توصیه می کنیم هر دو دما را یکسان تنظیم کنید.

هنگامی که دمای دوم خود را تنظیم کردید، تنظیمات زمان را در صفحه دستگاه مشاهده خواهید کرد.

بیایید به نحوه تنظیم صحیح آن بپردازیم.

زمان
پس از تنظیم هر دو دما، متوجه خواهید شد که تنظیم زمان روی صفحه پرس لیوان شروع به چشمک زدن می کند.

از فلش ها برای افزایش یا کاهش زمان خود استفاده کنید و کلید "set" را فشار دهید.

این اطمینان حاصل می کند که زمانی که وارد کرده اید، پس از رسیدن به هر دو دما و قرار دادن لیوان در داخل پرس، شروع به شمارش معکوس می کند.

پس از انجام این کار، پرس لیوان شروع به گرم شدن می کند و "گرم شدن" را روی صفحه نمایش می دهد. هنگامی که ماگ پرو به دمای مورد نظر رسید، پیام از «گرمایش» به «آماده» تغییر خواهد کرد.

اکنون زمان آن است که فشار خود را کالیبره کنید.

فشار
هنگام تصعید لیوان ها، اطمینان از فشار صحیح کلیدی است.

برای تنظیم فشار، از دستگیره ای که به دسته پرس لیوان متصل است استفاده کنید. با چرخاندن دستگیره به سمت چپ، میزان فشار را کاهش می دهید. چرخاندن دستگیره به سمت راست فشار را افزایش می دهد.

پیچ را محکم به دستگیره بچسبانید تا مطمئن شوید که در جای خود باقی می ماند.

این پرس لیوان فشار قابل خواندن ندارد، بنابراین مهم است که قبل از شروع تمرین کنید و میزان فشار مورد نیاز خود را احساس کنید.

تولید
آخرین عددی که روی صفحه پرس لیوان نمایش داده می شود برای شمارش تعداد لیوان هایی که فشار داده اید استفاده می شود.

پس از فشار دادن هر لیوان، تعداد لیوان‌ها افزایش می‌یابد تا زمانی که تعداد لیوان‌هایی را که باید سفارشی کنید تمام کنید.

این یک ویژگی عالی است که به شما کمک می کند تا تولید کسب و کار خود را پیگیری کنید.

اکنون که دیدی کلی از نحوه عملکرد گلکسی ماگ پرس دارید، بیایید در مورد نحوه تصعید لیوان صحبت کنیم.

لینک منبع

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به موارد زیر خواهیم پرداخت:
انواع مختلف لیوان هایی که می توانید روی آن چاپ کنید چیست؟
رایج‌ترین لیوانی که چاپ شده می‌بینیم، لیوان سفید استاندارد شما است، همه ما تعدادی از این لیوان‌ها را داریم. دلیل رایج ترین این روش این است که یکی از روش های قدیمی چاپ روی لیوان است، این فناوری دهه هاست که وجود دارد. بعداً می توانیم بیشتر وارد فرآیندهای خاص شویم. با این حال، در حال حاضر از آن به عنوان یک لیوان روکش دار یاد می کنیم.

لیوان های روکش دار
لیوان های روکش دار با مواد پلاستیکی خاصی که برای "دریافت" چاپ طراحی شده اند پوشیده شده اند. این سطح باید سفید باشد که گویی هر رنگ دیگری باشد با رنگ جوهری که چاپ کرده اید تداخل داشته باشد. (به ترکیب آبی و زرد فکر کنید تا سبز شود)

لیوان های بدون روکش
وقتی لیوان های رنگی را می بینید، لیوان های بدون روکش بیشتر متداول می شوند. اینها به طور کلی یک سرامیک واقعی بدون پوشش اضافی هستند. آنها ممکن است رنگ آمیزی، رنگ آمیزی یا روش دیگری برای ایجاد رنگ های مختلف داشته باشند. با این حال، آنها حاوی آن پوشش مبتنی بر پلاستیک نیستند.

لیوان های استوانه ای و مخروطی شکل
لیوان های استوانه ای و مخروطی اساساً دو شکلی هستند که برای چاپ به آنها برخورد خواهید کرد. اینها یا به شکل یک استوانه هستند (بالا و پایین اندازه یکسان هستند) یا مخروطی هستند (بالا و پایین اندازه های متفاوتی دارند. به طور کلی هنگام چاپ روی لیوان کار با لیوان استوانه ای آسان تر خواهد بود. دلایل ساده هستند:

لیوان های عجیب و غریب
لیوان های عجیب و غریب باید آخرین انتخاب شما برای چاپ باشد. اگر میل شما این است که عکس های دیجیتال، لوگو و سایر تصاویر رنگی را روی لیوان ها قرار دهید، دیگر تمایلی به داشتن یک لیوان عجیب و غریب ندارید. چاپ خوب و حتی چاپ روی لیوان شما بسیار چالش برانگیز خواهد بود. این اشکال اغلب خیلی گرد یا خیلی ناهموار هستند تا فشار و دمای مناسبی را که برای انتقال چاپ از کاغذ به لیوان لازم است به دست آورند.

چگونه لیوان ها را با چاپ دیجیتال شخصی می کنید؟
اساساً دو فرآیند برای چاپ دیجیتالی تمام رنگی روی لیوان ها استفاده می شود: تصعید رنگ و چاپ تونر سفید.

تصعید رنگ
سابلیمیشن رنگ یکی از رایج ترین روش های چاپ روی لیوان است. این فرآیند استفاده از جوهر و کاغذ مخصوص برای چاپ تصویر شما است. سپس حرارت بالا را برای مدت طولانی اعمال می کنید. این باعث می شود چاپ از کاغذ شما به لیوان منتقل شود. این فرآیند در سال 1957 توسط Noel De Plasse در فرانسه ابداع شد

مزایای لیوان های چاپ سابلیمیشن رنگ:

هزینه اولیه کمتر سرمایه گذاری برای چاپگرها و کاغذ

بسیاری از مکان‌ها بلک سابلیمیشن می‌فروشند
این فرآیندی است که بیش از 60 سال است که وجود داشته است
خراش دادن تصویر پس از اعمال بسیار سخت است
معایب لیوان های چاپ سابلیمیشن رنگ:

فقط روی لیوان های با روکش مخصوص کار می کند
فقط روی لیوان های سفید کار می کند
هزینه جایگزینی جوهر در طول زمان می تواند پرهزینه باشد
چاپ جوهر افشان به طور کلی کند است

منبع

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

CANAPA امسال با بازدیدکنندگان خود با هویتی کاملاً جدید ملاقات خواهد کرد
CANAPA Paper Technologies با بازدیدکنندگان FESPA با هویت شرکتی جدید خود ملاقات خواهد کرد. شعار جدید این شرکت "Capture Nature on Paper" رویکرد تولید دوستدار طبیعت و محیط زیست CANAPA را با ویژگی خلاقانه و نوآورانه بخش نساجی که به آن خدمات می دهد ترکیب می کند. این شرکت با تمرکز بر یک مأموریت کیفیت نوآورانه تر و پایدارتر، با هویت جدید خود، بر درک تولید خلاقانه تر، نوآورانه تر، با کیفیت بالاتر، محیط زیست تر و پایدارتر با کاغذهای انتقال تصعید مورد استفاده در بخش چاپ پارچه تمرکز می کند.

عبارت "طبیعت" به کار رفته در هویت جدید کاناپا دو معنای متفاوت دارد. در حالی که نشان دهنده اصالتی است که از ماهیت کاغذ، قدرت خلاقیت، کیفیت به دست آمده و منحصر به فرد بودن ناشی می شود. از سوی دیگر، بر تولید سازگار با محیط زیست CANAPA نیز تاکید دارد. کاغذهای سابلیمیشن CANAPA با مواد خام به دست آمده از درختان صنعتی که در منطقه اسکاندیناوی رشد کرده اند تولید می شوند. مواد اولیه کاغذی که از این جنگل‌ها به دست می‌آید فقط برای مصارف صنعتی رشد می‌کند و به اکوسیستم طبیعی آسیب نمی‌رساند و همچنین مواد خام کاغذ انتقالی به‌طور مداوم از همان جنگل به دست می‌آید. به این ترتیب، کاغذهای انتقال سابلیمیشن CANAPA همیشه همان کیفیت را حفظ می کنند. این امر به تولید کننده چاپ پارچه امکان می دهد تا در تمام تولیدات خود کیفیت چاپ یکسانی داشته باشد و به کیفیت چاپ استاندارد و پایدار دست یابد.

با سری CANAPA Ventus و Vivus آشنا شوید
محدوده محصولات CANAPA به طور کامل تجدید شده است. موادخام سابلیمیشن سری جدید "ونتوس" و "ویووس" راه حل هایی با کیفیت بالا برای کاربردهای مختلف نساجی مانند آماده پوشیدن، لباس های ورزشی، دکوراسیون داخلی، پرچم ها، منسوجات خانگی، تبلیغات مبتنی بر پارچه ارائه می دهند. این سری محصولات با پاسخگویی به نیازهای تمام تولید کنندگان چاپ دیجیتال پارچه با وزن، اندازه و گزینه های پوشش متفاوت، چاپ های پایدار با کیفیت بالا را با دوره خشک شدن سریع، سرعت انتقال بالا و جذب جوهر بالا تضمین می کند. شرکت CANAPA Paper Technologies با هویت کاملاً جدید خود در نمایشگاه FESPA 2019 با بازدیدکنندگان ملاقات خواهد کرد و 18 مقاله سابلیمیشن مختلف خود را در سراسر نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.
کاغذهای سابلیمیشن CANAPA چه چیزی را به تولیدکنندگان چاپ پارچه ارائه می دهند؟
بزرگترین مزیت کاغذهای سابلیمیشن CANAPA ساختار پایه کاغذ قوی تر آن در مقایسه با بسیاری از مشابه های آن در بازار، کیفیت چاپ پایدار و فناوری پوشش دو لایه آن است. آزمایش‌های انجام‌شده توسط مهندسان R&D ثابت می‌کند که کاغذهای انتقال CANAPA از ویژگی‌های پایه کاغذ قوی‌تری در مورد معیارهای اندازه‌گیری مانند مقاومت ترکیدگی، شاخص ترکیدگی، استحکام شکست و مقاومت خمشی در مقایسه با مارک‌های معروف اروپایی، کره‌ای و چینی برخوردار هستند. علاوه بر این، کاغذهای پایه CANAPA با مواد افزودنی کمتر نشان می‌دهند که ساختار کاغذ خالص تری دارد و در نتیجه میزان واریانس کیفیت کاغذ بسیار کمتر است.

https://chapmarkets.com/%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 

 

 

  • محمد محمدی
  • ۰
  • ۰

چاپ تیشرت

بهترین روش های چاپ تی شرت در سال 2021
تی شرت های سفارشی به استایل شما سر و صدا می کنند، زیرا به نوعی شخصیت شما را مشخص می کنند. آیا تا به حال این فکر به ذهن شما خطور کرده است که چه چیزی تی شرت های کاملاً چاپ شده را می سازد؟ بدون شک، تی شرت های چاپ شده جذاب به نظر می رسند، اما چیزی که آنها را جذاب می کند، روش های مناسب چاپ تی شرت است. بنابراین، اگر می خواهید در مورد نحوه چاپ روی تیشرت مانند یک حرفه ای بیاموزید، در اینجا چند تکنیک چاپ تی شرت وجود دارد که به شما در فرآیند چاپ تی شرت کمک می کند.

زمانی که نتایج را با طرح‌های بدون درز و رنگ‌های بسیار ادغام شده با یکدیگر مشاهده می‌کنید، خود را نشان می‌دهد. اگر می خواهید در مورد نحوه چاپ تی شرت مانند یک حرفه ای بیاموزید، در اینجا انواع مختلفی از روش های چاپ تی شرت وجود دارد که به شما در فرآیند چاپ کمک می کند.

چاپ مستقیم روی لباس یکی از سریع‌ترین روش‌های چاپ تی‌شرت است که عمدتاً به این دلیل است که استفاده از آن آسان است. این دستگاه مانند چاپگر کاغذی عمل می کند با این تفاوت که چاپ روی پارچه است. اگر به فکر چاپ عکس روی تی شرت هستید، این یکی عالی است زیرا فناوری جوهرافشان که از آن استفاده می کند می تواند طرح های پیچیده را بدون هیچ گونه محدودیت رنگی چاپ کند.

فرآیند چاپ DTG
DTG بهترین روش چاپ برای چاپ لوگو بر روی پیراهن است زیرا محدودیتی در انتخاب رنگ وجود ندارد. برای چاپ تی شرت های خود به روش DTG، چاپگر DTG را به کامپیوتر خود وصل کنید. پس از آن، طرح یا تصویر گرافیکی را انتخاب کنید و چاپگر مستقیماً آن را روی تی شرت چاپ می کند. مطمئن شوید که مقیاس رنگ و محدوده را تنظیم کنید تا به نتایج دقیق برسید.

http://subli24.rozblog.com/post/1

  • محمد محمدی