کمپین بازاریابی شما باید پیچیده تر از قرار دادن لوگوی خود بر روی چند آیتم تبلیغاتی و فراخوانی آن در روز باشد. موفق ترین شرکت ها به دقت در مورد بازارهای هدف خود تحقیق می کنند تا بدانند چه چیزی در یک برند می خواهند و نیاز دارند. به عنوان یک تامین کننده محصولات تبلیغاتی، ما تجربه کمک به شرکت ها را داریم تا از دلارهای بازاریابی خود به بهترین شکل استفاده کنند.
به خواندن ادامه دهید تا بدانید هنگام برنامه ریزی کمپین اقلام تبلیغاتی چه کاری باید انجام دهید و چه کاری را نباید انجام دهید.
اشتباه شماره 1: عدم تحقیق در مورد مخاطب هدف
این یک افسانه است که مردم هر چیزی را که رایگان است دوست دارند. در حالی که مردم به سرعت چیزهای رایگان را می پذیرند، این بدان معنا نیست که بعداً اقلام تبلیغاتی شما را دور نمی اندازند. به همین دلیل مهم است که قبل از سفارش اقلام تبلیغاتی، در مورد مخاطب هدف خود تحقیق کنید. به این ترتیب، میتوانید محصولات تبلیغاتی را انتخاب کنید که مخاطبان هدف شما برایشان ارزش قائل هستند و میخواهند آنها را حفظ کنند.
ما طیف گسترده ای از اقلام تبلیغاتی را ارائه می دهیم، بنابراین قبل از ثبت سفارش، حتماً هر گزینه را در نظر بگیرید. ما تیشرتهای سفارشی، بطریهای آب، کیسههای دوفلکی، خواربار فروشیهای قابل استفاده مجدد، حولههای ساحلی و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید ارائه میکنیم. داشتن این تنوع زیاد به شما آزادی انتخاب محصولات تبلیغاتی را می دهد که فکر می کنید مخاطبان هدف شما دوست دارند.
اشتباه شماره 2: دادن اقلامی که مخاطب هدف شما از آنها استفاده نمی کند
اقلام تبلیغاتی اگر در کشو انداخته شوند و فراموش شوند کارایی ندارند. به همین ترتیب، اگر محصولات تبلیغاتی شما در محل دفن زباله قرار بگیرند، هیچ فایده ای ندارند. ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا هدایای تبلیغاتی سفارشی را انتخاب کنید که مخاطب هدف شما واقعاً از آن استفاده خواهد کرد. به عنوان مثال، اکثر مردم از لیوان های قهوه استفاده می کنند و تمایل دارند آنها را روی میزهای خود در محل کار قرار دهند، جایی که دیگران آنها را ببینند. اگر لوگوی شما روی همان فنجان باشد، تبلیغات رایگان در آن وجود دارد.
اشتباه شماره 3: توجه نکردن به کیفیت
ارائه ارزانترین اقلام تبلیغاتی ممکن است بهترین تأثیر را بر سرنخها یا مشتریان شما نگذارد. بهتر است یک تأثیر اولیه خوب بر روی یک گروه کوچک از مردم ایجاد کنید تا اینکه تأثیر اولیه بد را روی بسیاری از افراد بگذارید. به عبارت دیگر، ارزش آن را دارد که کمی بیشتر برای انتخاب محصولات تبلیغاتی مناسب برای مخاطب هدف خود هزینه کنید. فقط آنچه را که مشتریان ما در توصیفات خود می گفتند را بخوانید.
اشتباه شماره 4: نداشتن نسخه های متفاوت از لوگو
توصیه می کنیم قبل از شروع هر کمپین بازاریابی بزرگ، یک راهنمای سبک برند ایجاد کنید. راهنمای سبک چیزی است که شما به آن ارجاع می دهید تا مطمئن شوید که لوگو، رنگ ها و سایر عناصر نام تجاری شما به طور ثابت در همه رسانه ها ظاهر می شوند.
بسته به موارد تبلیغاتی که استفاده می کنید، ممکن است بخواهید لوگوی شما به صورت افقی، عمودی یا به صورت یک نسخه کوتاه شده ظاهر شود. حتی ممکن است نسخه ای را بخواهید که در آن لوگوی شما تماماً یک رنگ باشد، یعنی سفید. طراحان گرافیک ما می توانند به شما کمک کنند تا نسخه های مختلفی از لوگوی خود را برای استفاده در محصولات تبلیغاتی ارائه دهید. به این ترتیب، هدایای تبلیغاتی شما همیشه شیک و حرفه ای به نظر می رسند.
اشتباه شماره 5: اضافه کردن بیش از حد جزئیات
به این فکر کنید که چقدر فضای روی قلم جوهر دارید. آیا واقعاً فضای کافی برای گنجاندن اینجا کلیک کنید لوگو، شعار، شماره تلفن، آدرس و عکس تیم شرکت خود دارید؟ هنگامی که در حال طراحی محصولات تبلیغاتی کوچک هستید، باید اولویت بندی کنید که چه جزئیاتی برای مخاطبان هدف شما مهم است. طراحان گرافیک ما می توانند به شما کمک کنند قبل از شروع کار با چه فضایی باید کار کنید تا همه چیز کاملاً متناسب باشد.
- ۰۰/۰۸/۲۵