مواد خام سابلیمیشن

آرزو بر جوانان عیب نیست

مواد خام سابلیمیشن

آرزو بر جوانان عیب نیست

  • ۰
  • ۰

چند هفته پیش پستی نوشتم در مورد اینکه چگونه لباس های با کیفیت دست دوم و نو پیدا کنیم.

هنگامی که آن لباس ها را پیدا کردید، می خواهید مطمئن شوید که به خوبی از آنها مراقبت می کنید تا ماندگار شوند.


نگهداری و تعمیر وسایل شما بخش بزرگی از زندگی در سبک زندگی بدون زباله است.

شما می خواهید سعی کنید وسایل خود را تا زمانی که ممکن است نگه دارید تا تقاضا برای منابع بیشتر کاهش یابد.

این دلیل دیگری است که چرا خرید چیزهایی که کاملاً دوست دارید بسیار مهم است. چاپ روی تیشرت وقتی لباسی را که دارید دوست دارید، به احتمال زیاد از آن مراقبت خواهید کرد.

فهرست مطالب
1. به خشک کن استراحت دهید:
خشک کن روی لباس شما خیلی زبر است. خشک کن ها باعث ایجاد پارگی های ریز می شوند که واقعاً طول عمر لباس شما را کاهش می دهد.

محققان برای بررسی تاثیر خشک‌کن بر روی پارگی‌های میکروسکوپی، حوله‌های نخی لبه‌دار را برداشتند، آن‌ها را در ماشین لباسشویی شست‌وشو دادند و سپس با حرارت بالا (150 درجه فارنهایت) و بدون حرارت خشک کردند.

این مطالعه حوله‌ها را در 20 چرخه مرطوب/خشک انجام داد و استحکام کششی را بعد از هر بار اندازه‌گیری کرد. اگر پارچه ای محکم باشد، در شرایط خوبی قرار دارد.

نتایج آزمایش نگران کننده بود. تنها پس از 20 دوره شستشو و خشک کردن، پارچه حدود 50 درصد از استحکام کششی خود را از دست داده بود. بیایید دوباره بگوییم: خشک کردن پارچه در دمای 150 درجه فارنهایت تنها بیست بار پاره شدن آن را دو برابر آسان می کند.

اما آیا لباس های شما وقتی بدون حرارت خشک می شوند ایمن هستند؟ به نظر می رسد که خشک کردن خشک کن بدون گرما تنها 24 درصد از دست دادن را به همراه دارد، یعنی فقط نیمی از بدترین چرخه های گرم. با این حال، واضح است که خشک کن در حالت کم، تضمینی برای طول عمر نیست.

بدتر از آن، به نظر نمی‌رسد که استحکام کششی در طول زمان کاهش می‌یابد، بنابراین هر چرخه لباس‌شویی لباس‌های شما را به سمت محو شدن سوق می‌دهد. همانطور که با انقباض دیدیم، عمل غلتش مکانیکی عامل اصلی سایش پارچه است. منبع

2. روی یک کیف لباس زیر سرمایه گذاری کنید:
حتی ماشین لباسشویی می تواند کمی زبر روی لباس شما باشد. حتما باید روی کیف لباس زیر سرمایه گذاری کنید*. من از ming برای همه ظرافت هایم استفاده می کنم، نه فقط لباس های نازک.

شستن ظروف ظریف با دست راه دیگری برای افزایش عمر لباس شماست. من اغلب سوتین، ابریشم و ژاکت های ترمه را با دست می شوم. اگر عجله دارید، همیشه می توانید قطعات را با خود به داخل دوش یا وان ببرید!

پست مرتبط: ضایعات صفر، تمام سفید کننده های طبیعی

وقتی لباس‌هایتان را بیرون می‌کشید مراقب باشید. شما نمی خواهید شکستگی غیر ضروری ایجاد کنید. من دوست دارم آب را به آرامی فشار دهم و سپس آنها را صاف روی یک قفسه خشک کن بگذارم تا خشک شوند.

اگر می‌خواهید لباس‌هایتان را در یک چرخه چرخش اجرا کنید، می‌توانید همیشه آن‌ها را در سالاد اسپینر خود هوا دهید.


3. شستشوی کششی:
یک راه عالی برای صرفه جویی در مصرف آب و حفظ کیفیت لباس، شستشوی کششی است. بعد از هر بار پوشیدن لباس، نیازی به شستن یک تکه لباس ندارید - مخصوصاً شلوار جین!

مطمئنم سه هفته بدون شستن شلوار جین پوشیده ام. من تا زمانی که لباس ها بدبو و کثیف نشوند نمی شوم.

برای اینکه لباس هایم بدبو نشوند، اجازه دادم هوا بیرون بیاید. می‌توانید لباس‌هایتان را آویزان کنید و قبل از گذاشتن آن‌ها در کشو یا کمد، کمی فضای تنفسی به آن‌ها بدهید. من هم با این مخلوط فبریز بهشون اسپری میکنم.

4. حفظ:
سعی کنید و از تعمیرات کوچک مراقبت کنید و تعمیرات پیشگیرانه را انجام دهید. من طرفدار بزرگی هستم، اما کفش‌هایم را خیلی سخت می‌گیرم.

فکر می کنم به این دلیل است که ناخودآگاه روی رقص ضربه می زنم و فقط کف پایم را تکه تکه می کنم. من به پینه دوز می روم و یک زیره اضافی در پایین کفش قرار می دهم. این کار باعث می‌شود که کفی اصلی من ثابت بماند و به کفش‌های من اجازه می‌دهد خیلی بیشتر دوام بیاورند.

من سعی می‌کنم سوراخ‌های شکار را وقتی کوچک هستند، بگیرم.
وقتی ژاکت هایم شروع به نمایان شدن کرد، قرص های کوچکی را از روی ژاکت هایم جدا می کنم.
سعی می کنم فوراً لکه ها را بگیرم.
من سعی می کنم دکمه ها را قبل از افتادن آنها تقویت کنم.
انجام این چهار کار به ماندگاری لباس شما کمک می کند. انجام این کارهای کوچک تنها چند دقیقه طول می کشد و از تعمیرات شدیدتر طولانی تر در خط جلوگیری می کنند.

5. یک سوزن بگیرید:
آموزش انجام تعمیرات کوچک باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود! اگر مجبور نباشید قطعات بیشتری بخرید، حتی پرداخت به یک خیاط برای انجام آنها همچنان در پول شما صرفه جویی می کند.

مهارت هایی که ثابت شده برای من سودمندترین هستند، یادگیری دوخت سجاف، دوختن دکمه ها و دوختن سوراخ های کوچک است.

  • ۰۱/۰۵/۰۷
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی