داستان های موفقیت زیادی وجود دارد که با یک سرگرمی شروع می شود که به طور طبیعی به یک تجارت تبدیل می شود. خیلی ها آرزو دارند مسیر مشابهی را دنبال کنند، درست مانند این دختر گاوچران اهل تگزاس. آلی کلیک کنید فالکون اشتیاق خود را برای چرم کاری و طراحی به یک واقعیت تجاری تبدیل کرد.
Allie Falcon و Threadbird
آنچه که اکنون به تجارت محصولات چرمی و تی شرت تبدیل شده است، در اصل یک تجارت بازاریابی و طراحی گرافیک بوده است. چرمکاری به عنوان سرگرمی آلی شروع شد تا اینکه متوجه شد از کارهای چرمیاش بیشتر از طراحی گرافیک درآمد کسب میکند.
"من همیشه به شوخی می گویم که اجازه ندارم سرگرمی داشته باشم، زیرا آنها همیشه به شغل تبدیل می شوند"
در حالی که آلی در حال آماده شدن برای فینال های ملی Rodeo (بزرگترین نمایشی که تا به حال در آن شرکت کرده بود) به غرفه تقریباً برهنه خود نگاه کرد و فکر کرد که باید بیشتر باشد. یک شب هنگام رانندگی به خانه، شوهر آلی به او پیشنهاد داد که تی شرت بسازد. اندکی پس از آن که آلی شروع به توسعه یک خط تی شرت برای تمجید از استایل او کرد. تمرکز او روی ایجاد چیزی بود که پایگاه مشتریانش بتواند با آن ارتباط برقرار کند، بیش از طرحهای تیشرت با نقل قولهای سرگرمکننده مانند «Tacos & Tequila».
تصویر
آلی فالکون
تصویر
آلی فالکون
تصویر
آلی فالکون
من در بازار غرب چیزی ندیدم که به تنهایی هنر باشد. در مورد همه چیز نقل قول وجود داشت. برای آن افراد توهین نمیشود، زیرا من تاکو و تکیلا را به اندازه دختر بعدی دوست دارم، اما هر سه راهی پر حرف بود یا یک نقل قول روی آن بود. اگر این تعداد از مردم به نقل قولها مربوط میشوند، شرط میبندم که افراد زیادی میتوانند با یک اثر هنری بیکلمه روی یک سهراه ارتباط برقرار کنند.»
چند ساعت بعد او اولین نقاشی های "مجموعه بی کلام" خود را کامل کرد. آلی می خواست مجموعه او نماینده هر زن غربی باشد. او می خواست فراتر از "دختر گاوچران" تجاری برود تا جوهر وحشی غربی را که این زنان جنوب غربی به نمایش می گذارند، به تصویر بکشد.
اولین طرحی که برای این مجموعه به وجود آمد، «بانوی قانون شکن» بود که با الهام از تصویری که او از یک زن در یکی از گردنبندهای چرمی خود گرفت. این طرح سریعتر از حد انتظار فروخته شد و آلی در نهایت آن را سه بار تجدید چاپ کرد. آلی به طرح های خود انحصاری اضافه کرد تا سبک برند خود را به روز نگه دارد و مشتریانش همیشه ظاهری تازه و منحصر به فرد داشته باشند.
تصویر
آلی فالکون
تصویر
آلی فالکون
تصویر
آلی فالکون
من دوست دارم پس از مدتی طرح هایم را بازنشسته کنم زیرا بخشی از لذت مد لباس منحصر به فرد لباس پوشیدن است. اگر همه با پوشیدن لباس یکسان در یک رویداد حاضر شوند، این امر بسیار بد خواهد بود."
تجارت تی شرت آلی از اشتیاق او به چرم سازی سرچشمه می گیرد. کیف های دستی و جواهرات او یک عنصر جنوب غربی را نشان می دهد که تحت تأثیر ریشه های تگزاسی او قرار گرفته است. الهام او از سبک زندگی غربی و حتی چیزهایی به سادگی اشکال در کاغذ دیواری پوست کنده خانه او در سن آنتونیو، تگزاس شکل گرفته است. طرح های Allie جوهر او در خالص ترین شکل آن است.
تا به امروز آلی با سبک زندگی مزرعه ای خود در خانه است. «همانطور که میتوانید تصور کنید، الاغ هنری من هرگز از نوع دختر/گاوچرخ کشاورزان آسیاب نبود، اما من آن را دوست داشتم! اکنون با یک دامدار ازدواج کردهام و او از نزدیک با پدرم همکاری میکند تا کسب و کار خانوادههایمان را توسعه دهد. من آنقدر به او افتخار میکنم که بعد از سالها حمایت از رویاهای من میتواند رویاهایش را دنبال کند."
آلی یک تجارت موفق تی شرت را توسعه داده است که اجازه می دهد طرح های او را با همه به اشتراک بگذارد.
طراحی «زبان عشق» بسیار خاص است، زیرا والدینم در تمام زندگی من علامت زبان اشاره برای «دوستت دارم» را هر زمانی که راه خود را از هم جدا میکردیم، به چشم میخوردند.
هر طرح ارتباطی با Allie دارد و او میخواهد همان ارتباط و احساسات را از مشتریان خود به کار گیرد.
وقتی نوبت به انتخاب لباسهای خالی میرسد، آلی طرفدار Bella + Canvas است. او پیراهن Canvas 3001 100% Ringspun Cotton را برای اکثر طرحهایش ترجیح میدهد، اما گاهی اوقات دوست دارد روی Canvas 3413 Tri-Blend برای حسی مجللتر بچرخد.
تصویر
Allie 2 ردیف 1
تصویر
Allie Two Row 1
مانند هر کسب و کار کوچک امروزی، رسانه های اجتماعی به Allie کمک کرده اند تا برند خود را جذب کند. مخاطبان Allie عمدتاً در اینستاگرام هستند، اما او شکافها را با Pinterest و Facebook پر میکند. با این حال، آلی فقط برند خود را به رسانه های اجتماعی محدود نمی کند. او با حضور در برنامههای زنده و رویدادهای محلی، زمانی را صرف تعامل شخصی میکند و زمان بیشتری را صرف شبکهسازی میکند تا خود و برندش را در آنجا قرار دهد. نوشتن برای مجله Cowgirl (یک مجله سبک زندگی غربی) گام بزرگی در جهت ایجاد نام برای برند او بود. همانطور که نام او در سراسر جامعه در مجله Cowgirl شناخته شد، تجارت او شروع به رونق کرد.
رشد در ابتدا کند بود، اما با کمک Cowgirl، وبلاگ او و حضور اینستاگرام، برند Allie شروع به شکوفایی کرده است. من هنوز هم گهگاه چند اقلام با قیمت بزرگ درست میکنم، اما هدف بلندمدت من با چرم این است که طرحهایم تولید شود و برندم را با فروش عمده به خردهفروشان انحصاری رشد دهم. در مورد گرافیک/لباسم، من به همان سرعتی که مغز مادر جدیدم اجازه دهد، با هنرهای جدید بیرون خواهم آمد." آلی می خواهد که طرح های او منعکس کننده منحصر به فرد بودن مشتریانی باشد که آنها را می خرند زیرا او همچنان از سبک زندگی غربی خود الهام می گیرد.
تصویر
آلی فالکون
تصویر
آلی فالکون 3 2
تصویر
آلی فالکون 3 3
آلی به عنوان صاحب برند، طراح، هنرمند، خالق محتوا، یک مادر جدید و خیلی بیشتر، روزانه کلاه های زیادی بر سر می گذارد. او این توصیه را به دیگرانی که به دنبال راه اندازی برند خود هستند ارائه می دهد:
"خودت باش. شخصیت خود را در طراحی، زیرنویسهای اجتماعی و توضیحات محصول خود نشان دهید. زمانی که خودتان هستید، برند شما شروع به توسعه میکند و ظاهر و صدای خاصی به این معنی است که «مردم شما» شما را پیدا میکنند و برای همیشه با شما خواهند ماند.
و…
"بزرگترین مدافع خود باشید. به یاد دارم که احساس عجیبی داشتم که نامم را روی همه چیز گذاشتم و خودم را در تمام مقالاتی که می نوشتم برچسب زدم و مطبوعاتی را که در آن بودم به اشتراک گذاشتم. ممکن است این احساس کمی داشته باشد: «هی، ببین چه کار کردم! ببین من چقدر باحالم؟» اما عزیزم، هیچ کس قرار نیست در ابتدا این کار را برای شما انجام دهد! LOL!»
اگر آنچه را که می بینید دوست دارید و می خواهید خط تیشرت خود را ایجاد کنید - به ما کمک کنید! برای شروع کار با Threadbird اینجا را کلیک کنید.
- ۰۰/۰۹/۰۴