جادوی اینترنت همراه با جنبه کاملاً خودکار خدمات Print on Demand باعث می شود فراموش کنیم که افراد واقعی پشت سفارشاتی هستند که در برنامه خود می بینیم. اما وجود دارد: هر کالای خریداری شده در ابتدا موضوع عشق (انسان) بود و سپس با انگشتان واقعی (انسان) به سبد خرید اضافه شد. این یک فکر تاثیرگذار است.کلیک کنید.
به موازات این دیدگاه تا حدودی غیرشخصی از رابطه برند-مصرف کننده، مدتی است که یک روند عمده در فروش آنلاین در حال توسعه است: شخصی سازی محصولات توسط مشتری. اگر فناوریهای جدید را راهی برای برقراری ارتباط مجدد با روابط برند-مشتری و الگوهای مصرف مسئولانهتر و نه راهی برای فاصله گرفتن از خود بدانیم، چه؟ این یک سوال مرتبط برای بخش بزرگی از مردم است: در واقع، طبق مطالعه ای که در سال 2019 توسط Comcap انجام شد، 50 درصد از مصرف کنندگان مورد بازجویی گفتند که علاقه مند به خرید محصولات با طرح های گرافیکی شخصی هستند. خوب است که محصولات ما وجود دارند و به طور ویژه برای تزئین با طرح های گرافیکی طراحی شده اند. علاوه بر این، ما به شما این امکان را ارائه می دهیم که گزینه شخصی سازی را در برخی از تصاویر خود فعال کنید. اتفاقی؟ ما اینطور فکر نمی کنیم.
بنابراین، سفارشی سازی توسط مشتری؛ منظور ما از این چیست؟ بدون طراحی کل چیز (خوشبختانه: این کار شماست)، این در مورد این است که فضای کمی برای شخصی سازی مشتری در تصویر خود باقی بگذارید. در اینجا، برای مثال، تنها بخشی که توسط مشتری شخصی سازی شده است، نام کوچک پدر خوش شانس مورد نظر است:
انتخاب شخصیسازی برای دید بیشتر به لطف T-Pop، برنامه سازگار با محیط زیست چاپ بر اساس تقاضا.
بین چاپ بر حسب تقاضا و روند شخصی سازی، شیمی آشکاری وجود دارد. بیایید نگاهی به برخی از دلایل سودمند بودن این موج برای فروشگاه شما بیاندازیم.
تمایل روزافزون به داشتن محصولات منحصر به فرد
در عصری که سریعتر از همیشه پیش میرود، توسعه روند سفارشیسازی بر تمایل مصرفکنندگان برای جایگزینها تأکید میکند. به نظر می رسد که اصل تولید انبوه که صنعتگر هنری فورد یک قرن پیش از آن حمایت می کرد، شروع به درگیری با فردگرایی و نیاز به ابراز وجود همگان، به ویژه نسل های جوان کرده است. در واقع، با توجه به ComCap، 55 درصد از پاسخ دهندگان نسل Z گفتند که می خواهند محصولات شخصی سازی شده ای داشته باشند که احتمالاً هیچ کس دیگری ندارد.
نیاز واقعی (و قابل درک) به دور شدن از رابطه B به C (کسب و کار با مصرف کننده) برای تبدیل شدن به یک سازنده و بیان فردیت وجود دارد، اما همچنین تمایل به لذت بردن از محصولات پایدارتر وجود دارد: در حالی که تن ها و تن ها لباس هستند. این محصول شخصیسازی شده که هر روز پس از چند بار استفاده بدون بازیافت دور انداخته میشود، عمر بسیار طولانیتری را نوید میدهد. به هر حال، اگر مشتری شما در ساخت محصول خود دخالت داشته باشد و اگر کاملاً با آنها مطابقت داشته باشد، دلیلی وجود ندارد که بخواهد برای مدت طولانی از آن جدا شود، آیا؟ و حتی اگر یک هدیه باشد، منطق حکم می کند که آن را برای مدت طولانی نگه دارند (مگر اینکه توسط یک مادرشوهر شریر یا یک سابق کمی آشفته داده شده باشد، اما این داستان دیگری است).
چشم انداز (خوب) بهینه سازی مارجین شما
طبق گفته ComCap، از هر پنج مصرفکننده، یک نفر حاضر است تا 20 درصد بیشتر برای یک محصول شخصیشده بپردازد. ما می توانیم درخشش چشمان شما را از دفاتر خود در جنوب فرانسه ببینیم، مطمئناً. این موضوع جالبتر است زیرا گزینه سفارشیسازی که میتوانید به عنوان کاربر برنامه ما از آن استفاده کنید، بهصورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد و تولید یک محصول سفارشی برای شما هزینهای بیش از تولید یک محصول معمولی نخواهد داشت.
طبق یک مطالعه مک کینزی، رهبران فعلی در سفارشیسازی ثابت کردهاند که میتوان با توسعه این جنبه از کسبوکارشان، درآمد را بین 5 تا 15 درصد افزایش داد. بنابراین، ارائه یک (یا چند) آیتم قابل تنظیم به شما این امکان را می دهد که بدون سرمایه گذاری بیشتر، گردش مالی خود را افزایش دهید. با این حال، مراقب باشید که زیاده روی نکنید: اول از همه برای اینکه رقابتی باقی بمانید، بلکه به این دلیل مهم است که مشتری خود را شریکی ببینید که باید احساس کند برنده است.
- ۰۰/۰۹/۰۱